کد خبر : 1012
دیدگاه‌ها برای دکترغلام نژادبا حضور در آرامگاه شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با آنها پیمان خدمت بست. بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اسفند 1400 - 19:27
-

ادای احترام رئیس دانشگاه علوم پزشکی به مقام شامخ شهدای گمنام؛ اولین سخنان غلام‌نژاد رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج / همه ما مدیون شهدا هستیم / دست همه را برای همکاری می فشارم

سیدحسین رازیان

دکترغلام نژادبا حضور در آرامگاه شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با آنها پیمان خدمت بست.

دکترغلام نژادبا حضور در آرامگاه شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با آنها پیمان خدمت بست.
امروز روز برگشت آرامش به دانشگاه است، من نیامده ام که با کسی برخورد کنم، انتقام بگیرم، یا کینه توزی کنم و قلع و قمع کنم، گردش و تغییر مدیران در هر دولتی اتفاق می افتد

محمد غلام نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد پس از صدور حکم سرپرستی خود توسط وزیر و پیش از آیین معارفه خود، با حضور در گلزار شهدای یاسوج، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

محمد غلام نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد پس از صدور حکم سرپرستی خود توسط وزیر و پیش از آیین معارفه خود، با حضور در آرامگاه شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با آنها پیمان خدمت بست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه، امروز یکشنبه (۱ اسفندماه ۱۴۰۰)، در اولین روز کاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، غلام نژاد به همراه جمعی از مسئولان دانشگاه، در آرامگاه شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی یاسوج حضور پیدا کرد و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

محمد غلام نژاد در سخنانی کوتاه در جمع مسئولان اظهار کرد: به دلیل وجود بیماری کرونا و سویه اومیکرون مراسم تودیع و معارفه برگزار نخواهد شد، فقط آیینی بصورت خیلی مختصر برای قدردانی از زحمات رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه «خدا را شاکرم که فرصت دوباره ای دست داد و به سنگر دیگری از حوزه سلامت برگردم» گفت: دو شهیدی که در خدمت آنها هستیم هنوز خانواده هایشان منتظر آنها هستند، ما به همه این شهیدان و مدافعان نظام جمهوری اسلامی بدهکار هستیم. امروز آمده ایم تجدید میثاق کنیم و کار خود را به این گونه شروع کنیم.

دکتر غلام نژاد اظهار کرد: همه ما در محضر شهدا هستیم، مدیون شهدا هستیم، شهدا همه جان خود را برای حفظ جان و مال و ناموس این کیان دادند، ما هم باید در جهت پیش برد اهداف انقلاب اسلامی گام برداریم.

دکتر غلام نژاد گفت: امروز روز برگشت آرامش به دانشگاه است، من نیامده ام که با کسی برخورد کنم، انتقام بگیرم، یا کینه توزی کنم و قلع و قمع کنم، گردش و تغییر مدیران در هر دولتی اتفاق می افتد، خوبی نظام جمهوری اسلامی این است که گردش نخبگان در ان اتفاق می افتد، من این خدمتگزاری را به عنوان مسئولیت می دانم، مدیریت نیست.

دکتر غلام نژاد اظهار کرد: همه کسانی که در دانشگاه خدمت می کنند سرمایه انسانی دانشگاه هستند. دانشگاه قائم به همین نیروهای انسانی توانمند است. ما با هم برادر هستیم. جناح بندی، مرزبندی، طایفه گرایی را کنار بگذاریم و در محیطی اکادمیک برای توسعه دانشگاه قدم برداریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: بنده یک نفر هستم و دست همه را برای همکاری می فشارم. هیچ هدفی جز خدمت و توسعه و پیشرفت دانشگاه ندارم، روز معارفه من زمانی خواهد بود که کارنامه من در کنارم باشد و مردم آن را قضاوت کنند.

وی با بیان اینکه «شب گذشته با آقای دکتر یزدانپناه تماس داشته و عرض خسته نباشید و خداقوت داشتم» گفت: ما نیامدیم که تخریب کنیم و سنگ بناهای گذشته را از بین ببریم، بلکه آمده ایم سنگی روی سنگ بگذاریم.

غلام‌نژاد «به دلیل وجود ویروس کرونا، صحبت های کوتاهی کرده و درخواست کرد که تجمع بیش از چند دقیقه به طول نینجامد» و اظهار کرد: به دلیل سویه اومیکرون، چند دقیقه ای فقط در محضر دوستان هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.