کد خبر : 10235
دیدگاه‌ها برای نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۰۲/۰۸) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام کشاورز اقامه گردید. بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 8 اردیبهشت 1402 - 16:14
-

خبرنگار آقای طاعتی

نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۰۲/۰۸) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام کشاورز اقامه گردید.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۰۲/۰۸) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام کشاورز اقامه گردید.
هشتم شوال سالروز فاجعه تخریب قبور ائمه معصوم (ع) توسط وهابیت ملعون، این رفتار وقیحانه و هتک حرمت ناشی از برداشت انحرافی از شعائر الهی و کوته فکری این گروه ظالم دانست.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۰۲/۰۸) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام کشاورز اقامه گردید.
امام جمعه موقت سرفاریاب در ابتدا با ذکر سخنی از امیرالمؤمنین که می فرماید« همانا شما را به ترس از خدا سفارش می کنم، خدائی که آفرینش را آغاز و به سوی او نیز باز می گردید»، خود و همه نمازگزاران ( برادران و خواهران دینی) را به رعایت تقوی توصیه و دعوت کرد و گفت تقوی به ما می آموزد که چگونه بندگی کنیم و لازمه تقوی و پرهیزگاری طهارت روح و جسم است.
حجت الاسلام سید رسول کشاورز با بیان اینکه طبق احادیث و روایات اگر فقر، مرض و مرگ در زندگی انسان نبود، در برابر هیچ چیز سر فرود نمی آورد، افزود: با وجود این سه مقوله، افراد زیادی هستند که طغیان می کنند و از پرستش خداوند سرباز می زنند که البته آنها حتما از زیان کاران خواهند بود و از سعادت و دست یابی به کمال باز خواهند ماند.
خطیب نماز جمعه سرفاریاب با یادآوری هشتم شوال سالروز فاجعه تخریب قبور ائمه معصوم (ع) توسط وهابیت ملعون، این رفتار وقیحانه و هتک حرمت را ناشی از برداشت انحرافی از شعائر الهی و کوته فکری این گروه ظاله دانست.
حجت الاسلام کشاورز با گرامی داشت روز کار و کارگر، مهمترین ظرفیت امید بخش کشور را نیروی انسانی مستعد و کارآمد و جوانان مشغول در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدمات عنوان کرد و گفت: هیچ اندوخته مادی قابل قیاس با این ثروت عظیم نیروی کار و کارگران نیست و همه مسئولین و آحاد جامعه باید قدردان زحمات این قشر صبور و کم ادعا باشند.
وی با گرامی داشت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و آغاز هفته گرامی داشت مقام معلم، ضمن تبریک به جامعه فرهنگیان، معلمان را پرچم دار و ادامه دهندگان مکتب انبیاء دانست و افزود دانش از مهمترین ابزار اقتدار و عزت یک جامعه است که باید معلمان در سطوح مختلف در تربیت اسلامی فرزندان و دست یابی آنان به دانش و مهارتهای زندگی تلاش نمایند و در پایان با تبریک انتصاب آقای دانشی به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام، برای ایشان در این مسئولیت آرزوی توفیق کرد و اظهار امیدواری کرد ایشان با در نظر گرفتن رضایت خداوند و عملکرد مناسب، موجبات اعتلای آموزش و پرورش شهرستان در شاخص های مختلف را فراهم و مهیا نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.