کد خبر : 1048
دیدگاه‌ها برای نشست ویدئوکنفرانس رئیس شورای اسلامی استان بارئیس شورای عالی استان‌ها، بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اسفند 1400 - 23:01
-

نشست ویدئوکنفرانس رئیس شورای اسلامی استان بارئیس شورای عالی استان‌ها،

نشست ویدئوکنفرانس رئیس شورای اسلامی استان بارئیس شورای عالی استان‌ها،
معادن استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه معادن بوکسیت به صورت خام فروشی به غارت می‌رود

به گزارش پایگاه خبری عصرکهگیلویه به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، کیانی باوند رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز (دوشنبه ۲ اسفند ماه ۱۴۰۰) در دیدار ویدئو کنفرانسی با پرویز سروری؛ رئیس شورای عالی استان‌ها، اظهار داشت: شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از نبود فضای فیزیکی رنج می‌برد و ما انتظار داریم که بر اساس آئین نامه‌ها و قوانین استانداری استان نسبت به تأمین فضای فیزیکی و تجهیزات همکاری لازم را با شورای استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشد.
باوند در ادامه افزود: عدم تخصیص هزینه ستادی به شوراهای استان طی مدت بیش از یکسال باعث شده که شوراها از سوی استانداری نیازهای مالی، تدارکاتی از جمله فضای اداری آنها تأمین نشده با مشکلات و چالش‌های فراوانی در جهت اداره امور شوراها مواجه شوند.
رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وابستگی شوراهای استان در حوزه مالی و تدارکاتی به استانداری‌ها و شهرداری‌ها باعث گردیده که شوراهای استان‌ها نتواند آن استقلال و اقتدار نظارتی خود را به درستی انجام دهند.
باوند تاکید کرد: ضعف مالی و پشتیبانی شورای استان باعث گردیده که سطح کیفی و کارآیی شوراهای استان در بحث نظارت و وظایف محوله مطابق آنچه قانون تکلیف نموده، خیلی به خوبی انجام نگیرد.
وی ادامه داد: آموزش شوراها از نیازهای اساسی جامعه شورایی است. بنابراین بالا بردن سطح دانش و آگاهی شوراها بیش از هر زمان دیگری ضروری است.
رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تعیین تکلیف وضعیت استخدامی کارکنان دبیرخانه شوراهای اسلامی استان‌ها را ضروری دانست و گفت: ساماندهی نظام پرداخت و حقوق و مزایای کارکنان مدنظر قرار بگیرد.
باوند با اشاره به مشکلات شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ نقلیه، افزود: انتظار می‌رود با اختصاص یک دستگاه خودرو جهت انجام مأموریت‌ها و ایاب و ذهاب با شورای اسلامی استان همکاری لازم انجام بگیرد.
وی در ادامه با اشاره مشکلات اساسی استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث اشتغال و بیکاری گفت: معادن استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه معادن بوکسیت به صورت خام فروشی به غارت می‌رود که انتظار داریم برای اینکه مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ اشتغالزایی و تولید و رونق اقتادی مرتفع گردد از مسئولان کشوری، وزرا و روسای سازمان‌ها برای برون رفت این استان از مشکلات دعوت شود. بنده در همین جا از زحمات استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان استان به ویژه تلاش‌های آقای موحد برای برون رفت معضلات و مشکلات شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ و همچنین فرماندار چرام قدردانی می‌کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.