کد خبر : 10649
دیدگاه‌ها برای جلسه ستاد نماز جمعه سرفاریاب برگزار شد. بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 اردیبهشت 1402 - 16:59
-

خبرنگار آقای طاعتی

جلسه ستاد نماز جمعه سرفاریاب برگزار شد.

جلسه ستاد نماز جمعه سرفاریاب برگزار شد.
وحدت و هماهنگی در انجام امور، ملازمت و همراهی و تکریم نمازگزاران، احترام و فروتنی، توجه به اقتضائات اقشار مختلف شرکت کننده در نماز جمعه و تلاش و بکارگیری شیوه های مناسب برای جذب و افزایش نمازگزاران نسبت به هفته های قبل را از جمله انتظارات و وظایف مربوط به اعضای ستاد عنوان کرد. پس از طرح نظرات و پیشنهادات حاضرین و

جلسه ستاد نماز جمعه سرفاریاب برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری عصر کهگیلویه، مسئول ستاد نماز جمعه سرفاریاب در این جلسه ضمن عرض خیر مقدم خدمت اعضاء و حاضرین، هماهنگی و انسجام بهتر، رشد و تقویت برنامه های ستاد و تصمیم گیری و رفع مشکلات احتمالی را از اهداف و دلایل برگزاری جلسات ستاد نماز جمعه عنوان کرد.
حجت الاسلام سید رسول کشاورز با اشاره به آیات قرآن، انجام کارهای خیر و نیک را هم در خفا و هم در ظاهر دارای اجر و ثواب معنوی و آثار فردی و اجتماعی دانست و افزود در برخی موارد لازم است برای تحریک و تشویق دیگران برای انجام یک کار خیر و معروف آن را بصورت علنی و آشکار انجام دهیم که در هر حال خداوند بر نیت ها آگاه است.
وی در ادامه وحدت و هماهنگی در انجام امور، ملازمت و همراهی و تکریم نمازگزاران، احترام و فروتنی، توجه به اقتضائات اقشار مختلف شرکت کننده در نماز جمعه و تلاش و بکارگیری شیوه های مناسب برای جذب و افزایش نمازگزاران نسبت به هفته های قبل را از جمله انتظارات و وظایف مربوط به اعضای ستاد عنوان کرد.
پس از طرح نظرات و پیشنهادات حاضرین و در پایان، برجسته کردن موارد و جلوه های خاص حضور مردم در نماز جمعه و مشارکت فعال و همکاری اعضاء در اجرای برنامه ها مورد تاکید و تصویب قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.