کد خبر : 11045
دیدگاه‌ها برای جشن میلاد امام رضا (ع) در مسجدالرضای سرفاریاب برگزار شد. بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 خرداد 1402 - 19:41
-

خبرنگار آقای طاعتی

جشن میلاد امام رضا (ع) در مسجدالرضای سرفاریاب برگزار شد.

جشن میلاد امام رضا (ع) در مسجدالرضای سرفاریاب برگزار شد.
بخیل بودن، داشتن آرزوی های بلند دنیوی، قطع صله رحم، حریص بودن و ترجیح دادن دنیا بر آخرت به عنوان پنج خصلت افرادی است که به مال اندوزی در دنیا می پردازند بدون آنکه از آن استفاده درست داشته باشند.

جشن میلاد امام رضا (ع) در مسجدالرضای سرفاریاب برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه، در این برنامه جشن که با حضور مردم و مسئولین انجام گرفت، امام جمعه سرفاریاب به عنوان سخنران برنامه با تبریک دهه ی کرامت و سالروز ولادت امام رضا (ع)، با نقل داستانی از زمان هجرت امام رضا (ع) و با اشاره به موضوع فرقه های تشیع (زیدیه، واقفیه و…) و با توجه به همه اوصاف و شرایط، شیعه کامل را شیعه اثنی عشری و معتقد به دوازده امام دانست و همه امامان معصوم (ع) را ذاتاً هدایت گر و گفتار و عمل آنان را مطابق با اصل هدایت گری آنان دانست.

حجت الاسلام زارعی پور در ادامه با اشاره به ضرورت مطالعه و استفاده از احادیث معتبر، مستند و قوی از معصومین، طبق حدیثی از امام رضا (ع)، بخیل بودن، داشتن آرزوی های بلند دنیوی، قطع صله رحم، حریص بودن و ترجیح دادن دنیا بر آخرت را به عنوان پنج خصلت افرادی بیان کرد که به مال اندوزی در دنیا می پردازند بدون آنکه از آن استفاده درست داشته باشند.
وی در پایان ضمن آرزوی برخورداری همه افراد از برکات ایام دهه ی کرامت، از بانیان، مجریان و حاضرین در این برنامه جشن قدردانی کرد.
در این برنامه جشن، اجرای مولودی و تقدیم هدایا به حاضرین متبرک به نام مبارک رضا (به قید قرعه) و پذیرائی از حاضرین نیز انجام شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.