کد خبر : 11101
دیدگاه‌ها برای سرکشی بخشدار سرفاریاب از جاده در دست بهسازی تنگ انار- بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1402 - 22:02
-

خبرنگار آقای طاعتی

سرکشی بخشدار سرفاریاب از جاده در دست بهسازی تنگ انار-

سرکشی بخشدار سرفاریاب از جاده در دست بهسازی تنگ انار-
با پیگیری های فرماندار محترم و حمایت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، یک دستگاه بولدوزر از طرف شرکت نفت برای انجام کار اصلاح و بهسازی مسیر تنگ انار به منطقه انتقال یافته و این کار در حال انجام می باشد.

سرکشی بخشدار سرفاریاب از جاده در دست بهسازی تنگ انار-
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، بخشدار سرفاریاب با حضور در مسیر جاده ی امام زاده محمود به سمت تنگ انار از نحوه و میزان پیشرفت کار بهسازی این مسیر بازدید کرد.
مجیدیان با بیان اینکه جاده دسترسی مردم سه روستای تنگ انار علیا و سفلی و وسطی به امام زاده محمود (ع) و مرکز بخش به طول ۸ کیلومتر خاکی و سخت گذر بوده و نیازمند اصلاح و بهسازی می باشد گفت: با پیگیری های فرماندار محترم و حمایت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، یک دستگاه بولدوزر از طرف شرکت نفت برای انجام کار اصلاح و بهسازی این مسیر به منطقه انتقال یافته و این کار در حال انجام می باشد.
وی افزود به زودی یک دستگاه گریدر نیز جهت تسطیح و تکمیل کار به مسیر مذکور منتقل خواهد شد و امیدواریم بتوانیم این مسیر را که گذر از آن برای مردم این روستاها با مشقتها و هزینه های زیادی همراه است را مناسب سازی نمائیم.
گفتنی است روستاهای تنگ انار دارای ۲۰ خانوار بوده که شغل اکثر آنها دامداری است و در فاصله ۱۷ کیلومتری از مرکز بخش قرار دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.