کد خبر : 1288
دیدگاه‌ها برای روز بزرگداشت شهید و مکتب شهادت در سرفاریاب گرامی داشته شد. بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اسفند 1400 - 15:30
-

آقای طاعتی زاده

روز بزرگداشت شهید و مکتب شهادت در سرفاریاب گرامی داشته شد.

روز بزرگداشت شهید و مکتب شهادت در سرفاریاب گرامی داشته شد.

پایگاه خبری،تحلیلی عصرکهگیلویه۰ این برنامه با حضور مسئولین، شورای اداری بخش، روحانیت معظم و فرهنگیان و دانش آموزان مدرسه اسماء بر سر گلزار شهیدان و با غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهیدان انجام گرفت‌. حاج آقا باقری یکی از روحانیون مستقر در این مراسم با گرامیداشت ۲۲ اسفند روز شهید، شهادت را در

پایگاه خبری،تحلیلی عصرکهگیلویه۰
این برنامه با حضور مسئولین، شورای اداری بخش، روحانیت معظم و فرهنگیان و دانش آموزان مدرسه اسماء بر سر گلزار شهیدان و با غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهیدان انجام گرفت‌.
حاج آقا باقری یکی از روحانیون مستقر در این مراسم با گرامیداشت ۲۲ اسفند روز شهید، شهادت را در دین اسلام یک مکتب سعادت بخش انسانی عنوان کرد و گفت شهادت به معنای فدا کردن جان در راه ایمان و آرمان است که بالاترین درجه ایثار محسوب شده و نزد خداوند نیز والاترین ارزش و اجر را دارد.
باقری همچنین تکریم و ارج نهادن به مقام شهید، خانواده های شهداء و ایثارگران را وظیفه همگان برشمرد که باید همواره و بخصوص در این روز و مناسبت به درستی انجام شود.
وی در پایان نیز ضمن تشکر و قدر دانی از حاضرین در این برنامه از مسئولین درخواست داشت، نسبت به امور مختلف زندگی جامعه ایثارگران و خانواده ها و فرزندان شهیدان توجه و تلاش کنند که خود می تواند بهترین روش قدردانی و حق شناسی از آنان باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.