کد خبر : 1337
دیدگاه‌ها برای برگزاری جشن نیمه شعبان دراسلام آبادمشایخ /سرفاریاب بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400 - 9:13
-

آقای طاعتی زاده

برگزاری جشن نیمه شعبان دراسلام آبادمشایخ /سرفاریاب

برگزاری جشن نیمه شعبان دراسلام آبادمشایخ /سرفاریاب
تقدیر و تشکر از بانیان و خیر بزرگوار جناب آقای سید رحمت الله کشاورز و همچنین تقدیم هدایا به تمامی افراد متبرک به اسم مهدی و تعدادی دیگر از حاضرین به قید قرعه، پذیرایی و مولودی خوانی

در برنامه جشنی در مسجد صاحب الزمان ( عج ) مشایخ سرفاریاب نیمه شعبان و سالروز ولادت امام عصر بقیه اللّه العظم ( عج ) گرامی داشته شد.
این برنامه جشن با همکاری هیئت امناء مسجد و یکی از خیرین محلی برگزار گردید .
حاج آقا شهبازی روحانی مسجد با عرض تبریک میلاد منجی عالم بشریت امام زمان(عج) خدمت حاضرین و همه شیعیان با اشاره به برخی ویژگی‌ها و وظایف یک انسان منتظر گفت: شناخت و معرفت از امام زمان، سعی در اصلاح جامعه، تزکیه و خودسازی و همچنین دعا برای حفظ ایمان و ظهور امام زمان، صدقه دادن و انصاف داشتن از جمله اعمال و وظایف یک انسان منتظر می باشد.
حاج آقا شهبازی در ادامه سخنانش از مشکلات عمده جامعه در زمینه ظهور به گسترش سطحی مهدویت گرایی و عدم توجه به جنبه عمیق اندیشه، سلوک و عقیده ای اشاره کرد و گفت: البته که چراغانی کردن و آذین بستن هر چه بیشتر باید انجام شود اما باید رفتار و کردار ما علاوه بر نور ظاهری به انوار و معرفت درونی از آقا امام زمان برسد.
وی در پایان گفت: ما نباید فقط آنچه آسان و در دسترس است انجام دهیم، بلکه مقوله های معرفتی و شناخت عمیق از فرهنگ انتظار و مهدویت را در کنار آنها باید داشته باشیم تا از پیروان و منتظران واقعی آن حضرت محسوب شویم.
تقدیر و تشکر از بانیان و خیر بزرگوار جناب آقای سید رحمت الله کشاورز و همچنین تقدیم هدایا به تمامی افراد متبرک به اسم مهدی و تعدادی دیگر از حاضرین به قید قرعه، پذیرایی و مولودی خوانی از دیگر برنامه های اجرا شده در پایان برگزاری این جشن بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.