کد خبر : 1358
دیدگاه‌ها برای پخت و توزیع غذای نذری درنیمه شعبان به همت گروه جهادی زینبیون بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400 - 11:46
-

خبرنگارآقای طاعتی زاده

پخت و توزیع غذای نذری درنیمه شعبان به همت گروه جهادی زینبیون

پخت و توزیع غذای نذری درنیمه شعبان به همت گروه جهادی زینبیون
با همت گروه جهادی زینبیون(س) شهرستان کهگیلویه و مشارکت خیرین و همکاری مردم، روز جمعه غذای نذری برای ۷۰۰ نفر از عاشقان و دلسوختگان امام عصر در شهر سرفاریاب و روستاهای اطراف پخت و توزیع شد.

پخت غذای نذری در روز نیمه شعبان یکی از سنت‌های دیرینه و حسنه‌ای است که از گذشته بسیار دور تاکنون ادامه داشته است.
به مناسبت سالروز میلاد قائم آل محمّد حضرت مهدی (عج) و به نیت تعجیل در فرج آن حضرت، به رسم سال‌های پیش با همت گروه جهادی زینبیون(س) شهرستان کهگیلویه و مشارکت خیرین و همکاری مردم، روز جمعه غذای نذری برای ۷۰۰ نفر از عاشقان و دلسوختگان امام عصر در شهر سرفاریاب و روستاهای اطراف پخت و توزیع شد.
مسئول گروه جهادی زینبیون (س) شهرستان کهگیلویه با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه ماه شعبان، ماه اولیاء و رحمت الهی است گفت: در راستای بزرگداشت سالروز میلاد بقیه اللّه الاعظم و ایجاد ارتباط آحاد جامعه با ائمه اطهار(ع)، گروه جهادی زینیون (س) شهرستان کهگیلویه که ازسال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز کرده هرساله ضمن برگزاری جشن های نیمه شعبان، اقدام به برگزاری پویش غذای گرم نذری نموده که با همت و مشارکت خیرین و مردم ولایت مدار و دوستداران اهل بیت( ع ) صورت می گیرد.
خانم س غفاریان افزود: جشن امسال نیمه شعبان نیز علیرغم شیوع بیماری کرونا با استقبال خوب مردم ولایی شهر سرفاریاب و حضور مسئولین شهرستانی و محلی بخش برگزار و در پایان نیز به افرادی که مزین به نامـ مبا کــ مهدی ( عج ) و فاطمه ( س ) بودند هدایایی تقدیم و شرکت کنندگان نیز نهار را بر سر سفره آن حضرت میل کردند.
وی افزود علاوه بر برگزاری جشنها و اعیاد مذهبی این گروه جهادی در حوزه های مختلف عمرانی، بهداشتی و درمانی، توزیع بسته های حمایتی و … نیز فعالیت دارد.
خانم غفاریایان با بیان اینکه نذورات شامل دو بخش نقدی و غیر نقدی می شود افزود: افراد خیر و مردم نیکوکار می توانند مواد و لوازم نذورات غیر نقدی شامل: برنج، گوشت، حبوبات، روغن، پیاز، کشک، ظرف و قاشق یکبار مصرف و … را به مسئول گروه تحویل نمایند و نذورات نقدی خود را نیز از طریق شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۵۰۴۷۶
به نام گروه جهادی زینبیون واریز نمایند.


 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.