کد خبر : 1394
دیدگاه‌ها برای بخش محروم سرفاریاب اولین میزبان سفر و بازدید میدانی استاندار در سال ۱۴۰۱ بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 فروردین 1401 - 11:05
-

آقای طاعتی زاده

بخش محروم سرفاریاب اولین میزبان سفر و بازدید میدانی استاندار در سال ۱۴۰۱

بخش محروم سرفاریاب اولین میزبان سفر و بازدید میدانی استاندار در سال ۱۴۰۱
در سفر رئیس محترم جمهور اعتباری حدود ۷۰۰ میلیارد ریال برای تعریض و برداشتن پیچ ها و نقاط حادثه خیز این مسیر از سپیدار تا تنگ پیرزال در نظر گرفته شد

گزارش پایگاه خبری عصرکهگیلویه”
استاندار کهگلیلویه و بویراحمد به همراه نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از بخش سرفاریاب بازدید کردند.
در این بازدید که در دومین روز از سال جدید صورت گرفت، دیدار مردمی، سرکشی از روستاها و بررسی مشکلات و مسائل حوزه های مختلف و افتتاح چند طرح از نزدیک صورت گرفت.
استاندار در دیدار مردمی که در مسجدالرضای سرفاریاب و پس از زیارت قبور مطهر شهداء انجام شد، با تبریک آغاز سال جدید به ظرفیت‌های کشاورزی، باغی، دام و آبزی پروری در سرفاریاب اشاره کرد و گفت: در حوزه معدن نیز که از گلایه مندی‌ها و مطالبات جدی مردم می باشد، ظرفیت‌های مناسبی در این بخش وجود دارد و با پیگیری‌هایی که بهمراه نماینده محترم مردم در تهران داشتیم و با پیشنهاد احداث کارخانه و اشتغال جوانان یا به هر نحو مقتضی، انتظار و خواسته مردم در این خصوص را پیگیری و محقق خواهیم ساخت.
سید علی احمد زاده پس از آن با سرکشی از چندین روستا در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما و عصر کهگیلویه در سرفاریاب گفت: در برنامه بازدیدی که امروز باتفاق نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران از بخش سرفاریاب داشتیم، از نزدیک مشکلات و مسائل را در حوزه های مختلف دیدیم و شنیدیم.
مقام عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد، مسیر باغچه سادات به سادات و سرفاریاب را از مسیرهای مهم و پرتردد در استان برشمرد و گفت: در سفر رئیس محترم جمهور اعتباری حدود ۷۰۰ میلیارد ریال برای تعریض و برداشتن پیچ ها و نقاط حادثه خیز این مسیر از سپیدار تا تنگ پیرزال در نظر گرفته شد که انشاءَاللّه انجام خواهند شد.
ایشان در ادامه نیز گفت: برای مناسب سازی ورودی و احداث بلوار در مسیر اصلی خود شهر سرفاریاب بعنوان مرکز بخش نیز اعتباری حدود ۷۰ میلیارد ریال تأمین شده است.
احمدزاده در پایان رفع مشکلات مردم در روستاهای حاشیه نشین این جاده را وعده داد و گفت: در فرصتی مناسب انتظارات و نیازمندیهای مردم در پشته زیلایی و بیدانجیر این بخش نیز از نزدیک بررسی و برای حل آنها اقدام خواهیم کرد.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی نیز که در این برنامه بازدید حضور داشتند در مصاحبه ای با عرض تبریک به مناسبت آغاز سال جدید، برنامه بازدید و سفر به بخش سرفاریاب را در اولین روزهای سال نو بسیار خوب و پربار دانست و گفت: به همراه استاندار محترم و برخی مدیران و پس از دیدن و شنیدن و مطرح شدن مشکلات در دیدار مردمی، پیشنهادات و تصمیمات خوبی ارائه شد.
حجت الاسلام سید محمد موحد در ادامه گفت: انشاءَاللّه با اعتبارات مورد اشاره و تدبیر استاندار محترم و تشکیل کارگروهی در این خصوص و همت و پیگیری مسئولین مربوطه، بزودی اتفاقات و اقدامات خوبی در حوزه های مختلف عمرانی، سیاسی و اجتماعی در این بخش را شاهد خواهیم بود که رضایت و خوشحالی مردم را در پی خواهد داشت.
حاج آقا موحد در پایان و در خصوص بحث معادن مورد بهره برداری در این بخش گفت: ما در کنار مردم خواهیم بود و با پیگیریهای که انجام دادیم و پیشنهادات و مباحثی که مطرح شده، امیدواریم سهم و حق مردم منطقه از معادن بوکسیت محقق شود.
مدیر عامل شرکت گاز استان نیز در این بازدید و در مصاحبه ای با خبرنگار صدا و سیما گفت: در مجموع ۸۷ درصد روستاهای استان گاز رسانی شده و در سال ۱۴۰۱ روستاهای باقی مانده در تمامی شهرستانهای استان را مورد بررسی و مطالعه داریم، که ابر پروژه منطقه زیلایی و سیلاب کلوار از مهمترین آنها است و با دریافت مجوز های لازم کار اجرایی آن انجام خواهد شد.
بهادر در ادامه با اشاره به اینکه حدود ۹۰ درصد روستاهای شهرستان چرام گاز رسانی شده، گفت: در پروژه ای که امروز با حضور استاندار محترم و نماینده مردم در سرفاریاب افتتاح و کار اجرایی آن شروع شد، با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال و شبکه ۲۰ کیلومتری پلی اتیلن، ۱۳ روستا و حدود ۲۲۲ خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.