کد خبر : 1448
دیدگاه‌ها برای واکنش معاون استاندار به افزایش خودسرانه قیمت شن و ماسه/ افزایش قیمت‌ها خلاف شرایط اقتصادی استان است بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 فروردین 1401 - 16:00
-

هنوز در این زمینه تصمیم‌گیری نشده و کارخانه‌داران خودسرانه اقدام به این کار کردند

سید حسین رازیان

واکنش معاون استاندار به افزایش خودسرانه قیمت شن و ماسه/ افزایش قیمت‌ها خلاف شرایط اقتصادی استان است

واکنش معاون استاندار به افزایش خودسرانه قیمت شن و ماسه/ افزایش قیمت‌ها خلاف شرایط اقتصادی استان است
کسانی که شن و ماسه را بیشتر از قیمت سال گذشته به فروش می‌رسانند مشمول جریمه بسیار سنگین می‌شوند و در صورت عدم تمکین، کارخانه پلمب می‌شود که برخی واحدهای متخلف جریمه و پلمب شدند

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: افزایش قیمت شن و ماسه خلاف منطق و شرایط اقتصادی استان است.

سید احسان عسکری در خصوص افزایش خودسرانه قیمت شن و ماسه گفت: صنف شن و ماسه مراجعات مکرری مبنی بر پایین بودن قیمت‌ شن و ماسه داشتند که پس از بررسی مشخص شد قیمت‌ها در استان نسبت به استان‌های همجوار پایین‌تر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به همین دلیل افزایش قیمت شن و ماسه با دو شرط افزایش بعد از ایام نوروز باشد و مشخص شدت میزان افزایش، در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: زمانی برای افزایش قیمت‌ها مشخص نشد علاوه بر این اگر قیمت افزایش پیدا کند باید طی مصوبه‌ای توسط استانداری اعلام شود اما هنوز در این زمینه تصمیم‌گیری نشده و کارخانه‌داران خودسرانه اقدام به این کار کردند.

عسکری بیان کرد: متاسفانه شاهدیم صنف شن و ماسه ۸۰ تا ۹۰ درصد افزایش قیمت دادند که خلاف عقل، منطق و شرایط اقتصادی استان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با این شرایط تصمیم گرفتیم که قیمت‌ها مجددا به قیمت سال ۱۴۰۰ بازگردد تا در آینده در خصوص افزایش قیمت شن و ماسه، زمان و مقدار افزایش، تصمیم‌گیری شود.

وی بیان کرد: کسانی که شن و ماسه را بیشتر از قیمت سال گذشته به فروش می‌رسانند مشمول جریمه بسیار سنگین می‌شوند و در صورت عدم تمکین، کارخانه پلمب می‌شود که برخی واحدهای متخلف جریمه و پلمب شدند.

عسکری عنوان کرد: در حال حاضر قیمت شن و ماسه بدون یک ریال افزایش همان قیمت سال گذشته است و در آینده در خصوص افزایش قیمت‌ها در چارچوبی که منافع مصرف کننده دیده شود، عرف، منطق و شرایط اقتصادی استان رعایت و منافع تولید کننده لحاظ شود تصمیم‌گیری می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.