کد خبر : 1480
دیدگاه‌ها برای برگزاری مجدد نماز جمعه در شهرسرفاریاب بعدازماهها انتظار بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 فروردین 1401 - 10:45
-

آقای طاعتی زاده

برگزاری مجدد نماز جمعه در شهرسرفاریاب بعدازماهها انتظار

برگزاری مجدد نماز جمعه در شهرسرفاریاب بعدازماهها انتظار
12فروردین ماه با معرفی امام جمعه آئین نماز جمعه مجدد در شهر سرفاریاب بر پا خواهد شد.

گزارش پایگاه خبری عصرکهگیلویه”
جلسه شورای اداری بخش سرفاریاب با دستور کار برنامه ریزی جهت برگزاری آئین نماز جمعه شهر سرفاریاب با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، فرماندار شهرستان چرام و برخی میهمانان استانی و شهرستانی در محل مهمانسرای بخشداری برگزار شد.
در این جلسه رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان با تبریک آغاز سال نو و گرامی داشت یاد و خاطره امام و شهداء و آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبر معظم انقلاب گفت: برای برگزاری نماز جمعه و معارفه امام جمعه، شیوه نامه ای در سطح کشور داریم که طبق ضوابط تعیین شده در آن شیوه نامه مجوز برگزاری نماز جمعه در سطح مرکز یک شهرستان یا بخش یا دهستان صادر می شود.
حاج آقا عبودی در ادامه با اشاره به پیگیریهای مردم و مسئولین بخش سرفاریاب برای برپائی نماز جمعه و لطف و عنایت شورای سیاستگذاری، حمایت نماینده محترم ولی فقیه در استان و پس از وقفه ای که ایجاد شده بود؛ انشاء الله در روز جمعه و مقارن با ۱۲فروردین ماه با معرفی امام جمعه آئین نماز جمعه مجدد در شهر سرفاریاب بر پا خواهد شد.
حاج آقا عبودی در پایان به زیارت قبور مطهر و دیدار با خانواده های معظم شهداء و روحانیت گرانقدر منطقه و سپس معارفه امام جمعه بعنوان برنامه های روز جمعه نیز اشاره کردند.
فرماندار شهرستان چرام نیز در این جلسه به اهمیت و جایگاه والای نماز جمعه اشاره کردند و با تعبیر پدر معنوی برای امام جمعه در هر منطقه، این جایگاه را بعنوان کانون و مرکز آرامش بخش و چتر بزرگی برای همگان دانست که می تواند در مقابل مشکلات و مسائل مختلف مبتلا به جامعه برای عموم مردم ملجا و پاسخگو باشد.
توفیقیان در ادامه از زحمات حاج آقای عبودی که سنگ تمام گذاشتند و با جلب نظر و اعتماد باعث احیاء مجدد و نماز جمعه و باز شدن این چتر معنوی بر سر مردم شهر و بخش سرفاریاب شدند، تشکر کردند.
ایشان در قسمتهای پایانی صحبتهای خود به بخش دوم کار و لزوم همراهی و حمایت مردم و پای کار بودن مسئولین برای تحکیم، تثبیت و تقویت نهاد نماز جمعه در این شهر اشاره کرد و به همگان توصیه داشت با همیاری و همکاری در این خصوص از هیچ تلاشی فروگذار نشوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.