کد خبر : 1495
دیدگاه‌ها برای تکریم ومعارفه امامان جمعه سابق وجدید شهرسرفاریاب بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 12 فروردین 1401 - 21:23
-

آقای طاعتی زاده

تکریم ومعارفه امامان جمعه سابق وجدید شهرسرفاریاب

تکریم ومعارفه امامان جمعه سابق وجدید شهرسرفاریاب
حاج آقا عبودی نماز جمعه را هم پایگاه معنوی و فرهنگی و هم تریبونی برای عنوان و پیگیری مشکلات مردم دانست

جلسه شورای اداری شهرستان چرام با موضوع تکریم و معارفه امامان جمعه سابق و جدید سرفاریاب با حضور مردم و مسئولین و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در مسجدالرضا سرفاریاب برگزار شد.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در این جلسه با گرامی داشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، تقارن برقراری مجدد نماز جمعه سرفاریاب با این روز بزرگ و ماه مبارک رمضان را خدمت مردم شهر و بخش سرفاریاب تبریک و شاد باش عرض کردند.
حاج آقا عبودی نماز جمعه را هم پایگاه معنوی و فرهنگی و هم تریبونی برای عنوان و پیگیری مشکلات مردم دانست؛ و بیان کرد انتظار از نماینده و نهاد رهبری در هر منطقه نیز همین است که ضمن انجام امور عبادی و معنوی دقدقه مسائل روز و نیازمندیهای مردم را نیز داشته باشد.
ایشان در ادامه از فعالیتها و تلاش های چندین ساله حجت الاسلام سید فرج اللّه پژمان امام جمعه سابق سرفاریاب تقدیر و تشکر کردند و برای حجت الاسلام محمد تقی زارعی پور امام جمعه جدید که از طلاب وارسته و دارای سوابق تبلیغی بسیار خوب و ایراد خطبه بعنوان امام جمعه موقت نیز می باشند، آرزوی توفیق داشتند و ضمن قرائت حکم از ایشان خواست تا در برقراری انسجام فرهنگی و وحدت و صمیمیت بین همه نیروها، زمینه پیشرفت معنوی و فرهنگی و کمک به آبادانی مردم در این بخش را بیش از گذشته فراهم آورد.
حاج آقا عبودی در پایان در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما ضمن تبریک مجدد این اتفاق و معارفه امام جمعه جدید از همه کسانی که در برگزاری مجدد نماز جمعه در این شهر همکاری و حمایت کردند بویژه از حمایتهای بی دریغ نماینده ولی فقیه در استان، لطف و عنایت شورای سیاست گزاری ائمه جمعه کشور، تقدیر و تشکر کردند و اظهار امید واری کردند مردم از برکات نماز جمعه در این منطقه بهره مندشوند.
غبار روبی و زیارت قبور مطهر شهدا و دیدار و سرکشی از برخی از خانوده های معظم شهدا و روحانیت جلیل القدر منطقه از دیگر برنامه های اجرا شده قبل از شروع جلسه بود که با حضور مسئولین، اعضای شورای اداری و مردم انجام گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.