کد خبر : 1609
دیدگاه‌ها برای ادای احترام فرمانده تیپ ۴۸ فتح به مقام شهید نوید موسوی/ سردار حکمتیان: شهید موسوی با خدا معامله کرد +(تصاویر ) بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 19 فروردین 1401 - 22:56
-

باید راه شهدا را ادامه دهیم و تا آخرین قطره خون از مرزهای جغرافیایی و عقیدتی انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد

سید حسین رازیان

ادای احترام فرمانده تیپ ۴۸ فتح به مقام شهید نوید موسوی/ سردار حکمتیان: شهید موسوی با خدا معامله کرد +(تصاویر )

ادای احترام فرمانده تیپ ۴۸ فتح به مقام شهید نوید موسوی/ سردار حکمتیان: شهید موسوی با خدا معامله کرد +(تصاویر )
شهید نوید موسوی زنده است و روح گرانقدرش نزد ماست، بیان کرد: این شهید والامقام با خدا معامله کرد و از همه دلبستگی های مادی و دنیوی گذشت و به ندای امامین انقلاب لبیک گفت و با تاسی از سرور و سالار شهیدان با یزیدیان زمان سردار حکمتیان،

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد با حضور در شهرستان گچساران ضمن دیدار با خانواده شهید نوید موسوی بر سر قبر این شهید والامقام حاضر شد و ادای احترام کرد‌.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه و به نقل از  خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امروز توفیقی حاصل شد تا به نمایندگی از سبزپوشان و سبز اندیشان همیشه سرافراز تیپ ۴۸ فتح، ۱۵۰۰ کیلومتر دورتر از جغرافیای کهگیلویه و بویراحمد در مرزهای شمالغرب کشور محضر خانواده شهید نوید موسوی برسیم.

وی با اشاره به اینکه شهید نوید موسوی زنده است و روح گرانقدرش نزد ماست، بیان کرد: این شهید والامقام با خدا معامله کرد و از همه دلبستگی های مادی و دنیوی گذشت و به ندای امامین انقلاب لبیک گفت و با تاسی از سرور و سالار شهیدان با یزیدیان زمان جنگید.

سردار حکمتیان، خطاب به خانواده شهید نوید موسوی گفت: شهادت بالاترین افتخار است و شهید موسوی جان خود را تقدیم انقلاب و مردم کرد و بالاترین افتخار نصیب خانواده شهید موسوی شده است.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح ابراز داشت: باید راه شهدا را ادامه دهیم و تا آخرین قطره خون از مرزهای جغرافیایی و عقیدتی انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.