کد خبر : 1706
دیدگاه‌ها برای در دیدار سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح با رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد: تیپ ۴۸ فتح مایه امید مردم است / ارتباط صنعت و دانشگاه شعار سال رهبر انقلاب را محقق می کند بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردین 1401 - 21:15
-

خدمات رسانی تیپ ۴۸ فتح در بحران ها و بلایای طبیعی را از دیگر فعالیت های این یگان برشمرد و گفت: در سیل ، زلزله، آتش سوزی ها، سقوط هواپیما، رفع آلودگی کرونا و پاکسازی کانال های کشاورزی

سید حسین رازیان

در دیدار سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح با رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد: تیپ ۴۸ فتح مایه امید مردم است / ارتباط صنعت و دانشگاه شعار سال رهبر انقلاب را محقق می کند

در دیدار سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح با رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد: تیپ ۴۸ فتح مایه امید مردم است / ارتباط صنعت و دانشگاه شعار سال رهبر انقلاب را محقق می کند
دوران تیپ ۴۸ فتح ۱۰ تا ۱۵ سال در مرزهای شرق، غرب، جنوب غرب و شمال غرب در حال آفند و پدافند با گروه های تروریستی پژاک، جیش الظلم، جیش العدل، وهابیت و تکفیری و همچنین مبارزه با سوداگران مرگ و اخلالگران اقتصادی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه و به نقل از روابط عمومی تیپ ۴۸ فتح استان،سردار حسن حکمتیان در دیدار با ارسلان بی نیاز رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان گفت: ماحصل همه رشادت ها و پایمردی های مردم غیور استان در دوران هشت سال دفاع مقدس کسب رتبه نخست ایثارگری نسبت به جمعیت در سطح کشور بود و محل عبور و عروج همه رزمندگان از تیپ ۴۸ فتح اتفاق افتاد.

وی ابراز داشت: حماسه ماندگار پد خندق، کارخانه نمک والفجر ۸، عبور از میدان های مین کربلای ۵، خط شکنی کربلای ۴ و بازپسگیری و بازسازی شهر مهران از افتخارات تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد است.
سردار حکمتیان ادامه داد: ۳۳ هزار رزمنده، ۱۳ هزار جانباز، ۳۱۷ آزاده و ۱۸۸۵ شهید از افتخارات کهگیلویه و بویراحمد است که همه از تیپ ۴۸ فتح به دفاع مقدس اعزام شدند و بخشی از این رزمندگان نیز از نیروی انتظامی بودند.
وی به خدمات تیپ ۴۸ فتح بعد از دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: پس از این دوران تیپ ۴۸ فتح ۱۰ تا ۱۵ سال در مرزهای شرق، غرب، جنوب غرب و شمال غرب در حال آفند و پدافند با گروه های تروریستی پژاک، جیش الظلم، جیش العدل، وهابیت و تکفیری و همچنین مبارزه با سوداگران مرگ و اخلالگران اقتصادی است.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح افزود: این یگان نظامی سالها در مرز خوزستان و دهانه خلیج فارس در حال آفند و پدافند بود و زمانی که عبدالمالک ریگی باعث نا امنی هایی در سیستان و بلوچستان شده بود رزمندگان تیپ ۴۸ فتح در کنار سردار شهید نورعلی شوشتری به عنوان اولین یگان نظامی حاضر بودند.
سردار حکمتیان خدمات رسانی تیپ ۴۸ فتح در بحران ها و بلایای طبیعی را از دیگر فعالیت های این یگان برشمرد و گفت: در سیل ، زلزله، آتش سوزی ها، سقوط هواپیما، رفع آلودگی کرونا و پاکسازی کانال های کشاورزی و راه های روستایی ، تامین امنیت و سایر عرصه ها نیز تیپ ۴۸ فتح در خدمات رسانی به مردم پیشگام بوده است.
وی از تلاش ها و خدمات دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد تقدیر کرد و گفت: خلاقیت ها و اقدامات خود را مدیون اساتید دانشگاه هستیم و معتقدیم دانشگاه نهادی است که می تواند برای نظام اسلامی در حوزه پرورش نیروی انسانی متخصص و کارآمد ظرفیت سازی کند.
سردار حکمتیان با اشاره به اینکه دشمن جرات راه اندازی جنگ سخت و نظامی ندارد گفت: در عرصه فرهنگی و رسانه ای و سایبری شاهد یک جنگ ترکیبی از طرف نظام سلطه هستیم.
وی گفت: امروز ناتوی فرهنگی، شبیخون فرهنگی و تهاجم فرهنگی آرمان های ما را مورد هدف قرار داده اند و راه اندازی بیش از ۳۰۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان ناتویی علیه ایران اسلامی است.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح بیان کرد: مقام معظم رهبری جنگ شناختی و ادارکی و جنگ ترکیبی را مطرح کردند و بر ضرورت جهاد تبیین در مقابل تحریف دشمن تاکید می کنند.
سردار حکمتیان ابراز داشت : ۱۵ سال است که مشکلات اقتصادی دامنگیر کشور شده است و رهبر معظم انقلاب نیز در طول این سالها شعار سال را به حوزه مسایل اقتصادی نامگذاری کرده اند و امسال نیز این شعار تولید دانش بنیان و کارآفرین نام گرفت که تحقق آن منوط به ارتباط صنعت و دانشگاه بستگی دارد و نیازمند تلاش و همت اساتید و دانشگاه ها دارد.
رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار ضمن تشکر از سردار حکمتیان و مجموعه تیپ ۴۸ فتح استان به ظرفیت ها و پتانسیل دانشگاه در جهت اهداف و آرمان های انقلاب و ایجاد مراکز رشد و دانش بنیان اشاره کرد و از خدمات و ایثارگری های تیپ ۴۸ فتح در زمینه های مختلف اعم از پیشگیری و همکاری در دوران کرونایی ،از خودگذشتگی در مناطق مرزی در شرایط آب و هوایی نا مساعد و سخت و…سپاسگزاری و قدردانی نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.