کد خبر : 1710
دیدگاه‌ها برای مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خبرداد/ اتصال ۱۳۰ روستای استان تا پایان سال ۱۴۰۱ به شبکه ملی اطلاعات/ توسعه شبکه فیبرنوری استان بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 فروردین 1401 - 11:14
-

بیش از 130 روستای استان تا پایان سال 1401 از نعمت اینترنت پرسرعت بهره مند می شوند

سید حسین رازیان

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خبرداد/ اتصال ۱۳۰ روستای استان تا پایان سال ۱۴۰۱ به شبکه ملی اطلاعات/ توسعه شبکه فیبرنوری استان

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خبرداد/ اتصال ۱۳۰ روستای استان تا پایان سال ۱۴۰۱ به شبکه ملی اطلاعات/ توسعه شبکه فیبرنوری استان
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در نشست با مدیرکل صداوسیمای استان ضمن بررسی مسائل تخصصی هر دومجموعه، راههای افزایش همکاری ها و تعاملات را مورد بررسی قرار دادند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در نشست با مدیرکل صداوسیمای استان ضمن بررسی مسائل تخصصی هر دومجموعه، راههای افزایش همکاری ها و تعاملات را مورد بررسی قرار دادند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه؛ سیدمحمودرادمنش مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در این نشست با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه ملی در سطح کشور و جهان گفت: تقویت رسانه ملی به عنوان رکن تبیین نظام اسلامی یک مسئولیت همگانیست.


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، امیدآفرینی در جامعه را از مهمترین خدمات رسانه ملی عنوان و تصریح کرد: اینکه یک رسانه سراسری در کنار انجام وظیفه مطالبه گری، امید را به مخاطبان منتقل کند در ذات خود یک هنر است.
رادمنش از همکاری دلسوزانه صدا وسیمای استان در اطلاع رسانی خدمات مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان قدردانی کرد و گفت: صدا وسیمای استان در سالهای اخیر رویکرد ویژه ای در تولید محتوای فاخر و حمایت از تولیدکنندگان و هنرمندان داشته است.
مدیرکل ارتباطات استان همچنین به تشریح دستاوردهای این مجموعه در استان پرداخت و افزود: الحمدلله در دولت انقلابی ومردمی سیزدهم، نگاه ویژه ای به خدمت رسانی به آحاد مردم علی الخصوص نقاط محروم و دور از دسترس وجود دارد.
رادمنش از جذب و ابلاغ اعتبار هزارمیلیارد ریال در دولت سیزدهم در سال جاری به منظور توسعه شبکه ارتباطی استان خبر داد و تصریح کرد: بیش از ۱۳۰ روستای استان تا پایان سال ۱۴۰۱ از نعمت اینترنت پرسرعت بهره مند می شوند.


نماینده وزیر ارتباطات در استان از عقد تفاهم نامه شبکه ملی اطلاعات استان خبر داد و گفت: ابرپروژه توسعه ارتباطات ثابت استان بر بستر فیبر در دولت سیزدهم اجرا می شود.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همچنین از سیاست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت سیزدهم در خصوص حمایت از شرکت های دانش بنیان و کسب وکارهای دیجیتال در سال جاری خبر داد و افزود: دویست میلیارد ریال اعتبار اولیه برای حمایت از فعالان این حوزه در نظر گرفته شده است.
مدیرکل صداوسیمای استان نیز در این نشست با اشاره به ارتباط مستمر دومجموعه علی الخصوص در موضوع زیرساخت های فنی گفت: شاهد همکاری های خوبی بین دو مجموعه بوده ایم که امید داریم حجم همکاری ها و میزان آن افزایش داشته باشد.
امیر رئوف با اشاره به جایگاه رسانه ملی در سطح کشور و بین الملل افزود: تبیین صحیح خدمات نظام جمهوری اسلامی موجب دلگرمی مردم شریف خواهد شد.
مدیرکل صدا و سیما همچنین از آمادگی این مجموعه برای همکاری با همه ارگان های خدمت رسانه خبر داد و تصریح کرد: این مجموعه آمادگی تولید برنامه های فاخر در همه موضوعات عمومی وتخصصی را به منظور افزایش سطح امید و نشار در جامعه دارد.
رئوف توسعه زیرساخت های ارتباطی و افزایش کیفیت ارتباطات را موجب ارتقاء کیفیت صداوسیما عنوان کرد و گفت: توسعه هر دو مجموعه در حوزه های زیرساختی به هم گره خورده و در جایی که زیرساخت ارتباطی باکیفیتی مهیا باشد رسانه ملی نیز می تواند خدمات با کیفیت به مردم ارائه دهد.
در این نشست معاونین هر دو مجموعه نیز به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداخته و بر افزایش همکاری های فنی وتخصصی و عمومی بین هر دو مجموعه تأکید شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.