کد خبر : 1718
دیدگاه‌ها برای یاداشتی از سید حسین رازیان/ پایتخت نشینان کهگیلویه بویراحمدی بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردین 1401 - 0:01
-

در بزن گاه های مختلف تاریخ این نظام مقدس سکاندار مسولیت های مهم در وزارت خانه ها شدند گزارشی از عملکرد خود در این استان ارایه دهند

سید حسین رازیان

یاداشتی از سید حسین رازیان/ پایتخت نشینان کهگیلویه بویراحمدی

یاداشتی از سید حسین رازیان/ پایتخت نشینان کهگیلویه بویراحمدی
اگر کارهای ماندگاری در بحث زیر ساختی یا همان ارائه خدمات اولیه یک زندگی شرافتمندانه انجام شده به همت پیگیری های نماینده های ادوارمختلف مجلس و فعلی ها و استانداران بخصوص استاندار مردمی جهادی فعلی

بسمه تعالی
سید حسین رازیان، جهادگر بسیجی
پایتخت نشینان کهگیلویه بویراحمدی که در بزن گاه های مختلف تاریخ این نظام مقدس سکاندار مسولیت های مهم در وزارت خانه ها شدند گزارشی از عملکرد خود در این استان ارایه دهند.
آنهایی که با مسافت هشتصد کیلومتر با هم ولایتی های خود در تهران سکونتگاه دارند، آیا در گذشته تا به امروز می دانید که کهگیلویه و بویراحمد زادگاه تان هست، همه جای ایران سرای من اما ای کاش نیم نگاهی داشتند.
آنهایی که اعادی بزرگی می کنند، آیا نسخه های شفا بخش خود را که در استان به منصه ظهور رسانیداند، معاون وزیر کار داشتیم، رییس ایمدرو داستیم شفاف سازی کنند تا ماها در جریان آنها قرار بگیریم.


اگر کارهای ماندگاری در بحث زیر ساختی یا همان ارائه خدمات اولیه یک زندگی شرافتمندانه انجام شده به همت پیگیری های نماینده های ادوارمختلف مجلس و فعلی ها و استانداران بخصوص استاندار مردمی جهادی فعلی و نهادهای همچون سپاه و بسیج، جدیدا ستاد فرمان حضرت امام در بحث محرومیت زدایی.
توصیه اکید و جدی، اگر در پایتخت هستید، در هر پست مقام و مراتبی علمی لطفاً و حتی امکان نیم نگاهی بفکر رشد و توسعه مطلوب تر زادگاه تان باشید، و اگر افتخاری علمی و مدیریتی داشتید و به افتخاری نایل آمدید فراموش نکنید که عمو، عمه، خاله، برادر و خواهر نتان در اینجا تشریف دارند.
اگر روزی بعنوان کوچکترین فرزند این آب خاک دیدیم همچون نمایندگان و مسولان استانی و هم استانی های که در شیراز هستند، همچون حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی.

در پایان اگر خدمتی صادقانه در هر زمینه ای به سرانجام رسانیدید اولین کسی که تابلوی افتخاراتان را بلند خواهم کرد، و زانوی ادب میزنم این حقیر خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.