کد خبر : 1738
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردین 1401 - 10:27
-

همچنین به دنبال درخواست های مردمی به روستای باگ نیز سرکشی کرد و مشکلات ارتباطی این روستا را هم مورد بررسی قرار داد

سید حسین رازیان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان/ روستای چناربرم شهرستان دنا با جمعیت ۱۵۰۰ نفر به شبکه ملی اطلاعات متصل می شود

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان/ روستای چناربرم شهرستان دنا با جمعیت ۱۵۰۰ نفر به شبکه ملی اطلاعات متصل می شود
اصلی ترین درخواست مردم شریف این روستا موضوع عدم پوشش اینترنت پرسرعت در روستا بود که طی تماس با مجری محترم uso کشور در همان نشست مقرر شد که با حمایت دولت پروژه جدید ارتباطی در این روستا تعریف شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه:مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان باهمراهی فرماندار شهرستان دنا با هدف دیدار با مردم روستاها و بررسی مشکلات ارتباطی به این شهرستان سفر کرد.
به گزارش، سیدمحمودرادمنش در این سفر مشکلات ارتباطی جاده اصلی یاسوج به اصفهان، روستاهای چناربرم و باگ را مورد بررسی قرار داد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در جمع مردم روستای چناربرم حاضر شد و با مردم این روستا گفتگو کرد.
رادمنش افزود: اصلی ترین درخواست مردم شریف این روستا موضوع عدم پوشش اینترنت پرسرعت در روستا بود که طی تماس با مجری محترم uso کشور در همان نشست مقرر شد که با حمایت دولت پروژه جدید ارتباطی در این روستا تعریف شود.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همچنین به دنبال درخواست های مردمی به روستای باگ نیز سرکشی کرد و مشکلات ارتباطی این روستا را هم مورد بررسی قرار داد.
فرماندار شهرستان دنا نیز در این سفر از خدمات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تقدیر کرد و گفت: الحمدلله در دولت سیزدهم عزم راسخی درخدمت رسانی به مناطق محروم را شاهد هستیم.
درخشان زاده با اشاره به ظرفیت های بالای شهرستان دنا خواستار توجه جدی تر به این شهرستان شد و افزود: راه زیادی برای رفع مشکلات کلی مردم شریف شهریتان داریم که ان شاء الله با کار جهادی مدیران این دولت محقق خواهد شد.
فرماندار شهرستان دنا همچنین از توجه و حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در این شهرستان تقدیر کرد و گفت: با پویایی بوجودآمده در این مجموعه شاهد رفع مشکلات حوزه ارتباطات استان خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
رمضان برزگر شنبه , ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶

سلام ودرود وآرزوی قبولی طاعات وعبادات ،جناب آقای فرماندار بسیار ممنون از تشریف فرمایی ات به روستای چناربرم ،هرچند امروز بحث اینترنت بسیارمهم است ولی محله ۴۰ خانواری چناربرم راه ندارند گاز ندارند چندین خانوارش به علت مسدود شدن راه ارتباطیشان امکان تخلیه چاههای فاظلاب خود راندارند تا وقتی این مشکلات است اینترنت مفهو می ندارد .

نظرات بسته شده است.