کد خبر : 1750
دیدگاه‌ها برای برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی ( ع ) در سرفاریاب بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 فروردین 1401 - 9:05
-

جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) از طرف ستاد نماز جمعه، گروه جهادی زینبیون و همکاری و حضور پرشور مردم در مسجد ابوالفضل( ع ) سرفاریاب برگزار شد.

خبرنگار: طاعتی زاده

برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی ( ع ) در سرفاریاب

برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی ( ع ) در سرفاریاب
جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) از طرف ستاد نماز جمعه، گروه جهادی زینبیون و همکاری و حضور پرشور مردم در مسجد ابوالفضل(ع) سرفاریاب برگزارشد

گزارش خبرگزاری عصرکهگیلویه”

جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) از طرف ستاد نماز جمعه، گروه جهادی زینبیون و همکاری و حضور پرشور مردم در مسجد ابوالفضل(ع) سرفاریاب برگزارشد.
امام جمعه سرفاریاب در این برنامه جشن با عرض تبریک سالروز ولادت امام حسن( ع ) به چند ویژگی و خصلت آن امام بزرگوار اشاره کرد.
حجت الاسلام زارعی پور همسایه داری و احترام و رعایت حقوق همسایه را از صفات بارز امام حسن برشمرد و با نقل داستانی گفت: همسایه یهودی امام حسن (ع) با دیدن گذشت، چشم پوشی و برخورد و اخلاق پسندیده آن حضرت، بهمراه خانواده خود به دین اسلام گرایید و مسلمان شد.
ایشان مردم داری و دوری از تکبر را از دیگر صفات برجسته امام حسن مجتبی ( ع ) ذکر کرد و گفت: روزی گروهی از بینوایان روی زمین نشسته و مقداری نان داشتند، وقتی به امام حسن ( ع ) که از آنجا می گذشت تعارف کردند، آن حضرت پس از تلاوت آیه ۲۳ از سوره نحل با مضمون اینکه خداوند متکبران را دوست نمی دارد، بر سفره نشست و با آنان نان خورد و بعد با دعوت به خانه، پذیرایی و دادن هدیه از آنان تشکر و جبران کردند.
زارعی پور در پایان گفت: تکبر انسان را به زمین می زند و همه اعمال را از بین می برد؛ سعی و تلاش کنیم خصوصاً در این ماه مبارک رمضان از غرور و تکبر دوری کنیم.
پخش شیرینی و پذیرایی، مولودی خوانی و تقدیم هدیه به حاضرینی که مزین به نام حسن یا مجتبی بودند، از دیگر برنامه های این جشن بود که از طرف گروه جهادی زینبیون انجام گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.