کد خبر : 1786
دیدگاه‌ها برای استاندار کهگیلویه و بویراحمد/حرکت جهادی برای محرومیت زدایی و توسعه استان با حضور سپاه آغاز می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 فروردین 1401 - 12:40
-

حضور سپاه استان را در سال های اخیر در بخش های مختلف راه سازی، آبرسانی، برق و گاز رسانی، طرح های تولیدی و اشتغال زا و محرومیت زدایی، حضور در زلزله سی سخت و کرونا، معیشت محرومین و بسیاری از طرح

سید حسین رازیان

استاندار کهگیلویه و بویراحمد/حرکت جهادی برای محرومیت زدایی و توسعه استان با حضور سپاه آغاز می شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد/حرکت جهادی برای محرومیت زدایی و توسعه استان با حضور سپاه آغاز می شود
پروژه هایی که نیاز ضروری مردم و اولویت خدمات رسانی باشند و برای تکمیل آنها نیاز به سرعت عمل بالایی است به سپاه استان واگذاری می شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه، استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: سپاه اعلام کرده است که برای محرومیت زدایی، توسعه و پیشرفت استان پا به پای دولت سازندگی جهادگرانه وارد عمل می شود

سیدعلی احمدزاده در جلسه قرارگاه سازندگی سپاه فتح استان افزود: سپاه فتح استان با تعامل و اراده قوی با دستگاه های اجرایی استان یک مجموعه انقلابی و جهادی به عنوان بسیج سازندگی را شکل داده و وارد عمل می شوند.
وی اظهار داشت: برنامه ریزی ها برای پروژه های زیرساختی، عمرانی و اقتصادی در یک فرصت و بازه زمانی ۲ ساله طراحی شده تا کارها شتاب گیرند و تحرک و تحول در پروژه های استان ایجاد شود.
استاندار بیان کرد: به دلیل صعب العبور، سخت گذر، دور افتاده و پراکندگی مناطق مختلف استان، هزینه ها برای خدمات رسانی به مردم چهار برابر می باشد که در این رابطه نیازمند مشارکت و حضور جدی سپاه را می طلبد.
دکتر احمدزاده تصریح کرد: مجوز حضور سپاه در پروژه ها گرفته شده و سپاه وارد عرصه می شود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: برای سرعت بخشیدن و تحرک در پروژه های استان و برای کاستن زمان و فرصت برای کار، واگذاری پروژه ها با ترک تشریفات فرآیند مناقصه انجام می شود.
وی ابراز داشت: پروژه هایی که نیاز ضروری مردم و اولویت خدمات رسانی باشند و برای تکمیل آنها نیاز به سرعت عمل بالایی است به سپاه استان واگذاری می شوند.
استاندار خاطرنشان کرد: استان ما علاوه بر کوهستانی سخت گذر بودن، استانی بلاخیز است که با زلزله، سیل، آتش سوزی، خشک سالی ها سالانه خسارات فراوان و سنگینی را متحمل می شود و کماکان نیازمند حضور فعال و مشارکت جدی سپاه برای توسعه و آبادانی آن هستیم.
احمدزاده، حضور سپاه استان را در سال های اخیر در بخش های مختلف راه سازی، آبرسانی، برق و گاز رسانی، طرح های تولیدی و اشتغال زا و محرومیت زدایی، حضور در زلزله سی سخت و کرونا، معیشت محرومین و بسیاری از طرح ها حمایتی در استان را موثر دانست و گفت: برای محرومیت زدایی و توسعه استان مشارکت جدی برادران سپاه در همه عرصه ها ضرورتی جدی است.
استاندار بیان کرد: از زحمات پیمانکاران تشکر می کنیم اما عده‌ای از آن ها دنبال کار جهادی نیستند و برخی پروژه ها و طرح ها سالیان سال طول می کشد و مشکلاتی را در پی داشته است.
وی با بیان اینکه، یکهزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در خزانه استان و در حساب دستگاه های اجرایی وجود دارد تاکید کرد: برای جذب اعتبارات اسناد خزانه و تملک دارایی سه ماه فرصت داریم اما هنوز برخی دستگاه‌ها اعتبار جذب نکرده‌اند.
استاندار تصریح کرد: برای بکار گیری، جذب و جلوگیری از برگشت این اعتبارات باید به سرعت پیشرفت و تکمیل طرح ها و پروژه ها پرداخته شود و باید بخشی از کارها را سپاه به دست بگیرد تا با انگیزه ای که در جنگ و جهاد داشتند عمل کنند.
وی ابراز داشت: پروژه های زیادی در استان داریم که در دست پیمانکاران است و به ثمر رسیدن آنها نیازمند تلاش جدی آنها را دارد و البته برخی از پروژه ها به پیمانکارانی واگذار شده که توان کار، تخصص و اهلیت آن را ندارد و چنانچه با این شرایط ادامه دهند خلع ید خواهند شد.
احمدزاده یادآور شد: طرح های مهم گازرسانی به سیلاب و کلوار و مورزرد زیلایی در سال جاری انجام می ‌شود و باید به پیمانکاران قدر و توانمند واگذار شود.
فرماندهان در سپاه فتح استان هم در این جلسه آمادگی کامل خود را برای ارائه هرگونه خدمات رسانی به مردم استان در حوزه های مختلف اعلام کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.