کد خبر : 1808
دیدگاه‌ها برای چیده شدن سفره افطار و اطعام حسنی به همت گروه جهادی زینبیون در سرفاریاب. بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 فروردین 1401 - 11:16
-

بر سر یک سفره نشستن باعث ایجاد روحیه مودت و دوستی و استحکام ارکان برادری در جامعه می شود و از طرف دیگر اطعام سبب کفاره و پاکی گناهان انسان نیز می شود.بر سر یک سفره نشستن باعث ایجاد روحیه مودت و دوستی و استحکام ارکان برادری در جامعه می شود و از طرف دیگر اطعام سبب کفاره و پاکی گناهان انسان نیز می شود.

آقای طاعتی زاده

چیده شدن سفره افطار و اطعام حسنی به همت گروه جهادی زینبیون در سرفاریاب.

چیده شدن سفره افطار و اطعام حسنی به همت گروه جهادی زینبیون در سرفاریاب.
گروه جهادی زینبیون با تامین هزینه و تهیه مواد اولیه، اقدام به طبخ ۷٠٠ پرس غذای گرم و میزبانی از روزه داران در سفره افطاری نمود.

گزارش خبرگزاری عصرکهگیلویه”
سفره افطار و اطعام حسنی به همت گروه جهادی زینبیون در سرفاریاب چیده شد.
در نیمه ماه مبارک رمضان و سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) گروه جهادی زینبیون با تامین هزینه و تهیه مواد اولیه، اقدام به طبخ ۷٠٠ پرس غذای گرم و میزبانی از روزه داران در سفره افطاری ،همچنین اقدام به توزیع تعداد ۳۳۰۰ قرص نان بین نیازمندان در روستاها نمود.
مسئول گروه جهادی زینبیون کهگیلویه با بیان اینکه اجتماع روزه داران بر سفره کریم اهل بیت و میزبانی و پذیرایی از آنان افتخاری است که امسال نصیب ما شده؛ گفت: امیدواریم با انجام این کار برکات معنوی و آثار اجتماعی آن نصیب همه ما بشود و خداوند از همه کسانی که همکاری و نقش داشتند، بپذیرد و قبول کند.
خانم غفاریان همچنین از اجرای برنامه ها و طرح های این گروه جهادی در مناسبتهای مختلف مذهبی و در زمینه های مختلف معیشتی، درمانی، حمایتی، عمرانی و خدماتی به نیازمندان خبر داد و گفت: امیدواریم با نظر لطف و حمایت خیرین و نیکوکاران گرامی، بتوانیم همواره در مسیر رضای خداوند و خوشحالی و رفع مشکلات و نیازمندیهای مردم بویژه مستمندان قدم برداریم.
امام جمعه سرفاریاب نیز در این برنامه ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع) و قدردانی و تشکر از مسئول گروه جهادی زینبیون و همه کسانی که همکاری داشتند، اطعام دادن را دارای آثار دنیوی و اخروی دانست
حجت الاسلام زارعی پور گفت: بر سر یک سفره نشستن باعث ایجاد روحیه مودت و دوستی و استحکام ارکان برادری در جامعه می شود و از طرف دیگر اطعام سبب کفاره و پاکی گناهان انسان نیز می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.