کد خبر : 1825
دیدگاه‌ها برای دویست میلیارد ریال اعتبار برای حمایت از کسب وکارهای فاوا در استان اختصاص یافت/سیاست مجموعه وزارت ارتباطات در استان حمایت قاطع بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردین 1401 - 15:58
-

تعامل خوبی بین مجموعه های بانکی به عنوان عامل و مجموعه وزارت ارتباطات در استان برقرار شده است

سید حسین رازیان

دویست میلیارد ریال اعتبار برای حمایت از کسب وکارهای فاوا در استان اختصاص یافت/سیاست مجموعه وزارت ارتباطات در استان حمایت قاطع

دویست میلیارد ریال اعتبار برای حمایت از کسب وکارهای فاوا در استان اختصاص یافت/سیاست مجموعه وزارت ارتباطات در استان حمایت قاطع
انتقال تجربیات و الگوبرداری از شرکت های دانش بنیان موفق وپیشرو نیز می تواند یکی از عوامل موفقیت علاقمندان فعالیت در این حوزه باشد. این مقام مسئول تولید واقعی شغل پایدار را از

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه، نشست مشترک مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، مدیرصندوق کارآفرینی امید استان، مسئولین پارک علم و فناوری استان و مدیران شرکت های دانش بنیان استان برگزار شد.
سیدمحمودرادمنش مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در این نشست با اشاره به شعار سال و لزوم توجه و عملیاتی کردن این شعار گفت: سیاست مجموعه وزارت ارتباطات در استان حمایت قاطع از شرکت های دانش بنیان بومی است و به همین منظور دویست میلیارد ریال اعتبار اولیه تخصیص یافته است.
مدیرکل ارتباطات استان خواستار هدایت متقاضیان کسب وکارهای حوزه فاوا به سمت این مجموعه شد و افزود: ظرفیت نیروی انسانی متخصص وجوان در کنار ظرفیت های موجود در استان علی الخصوص حوزه گردشگری می تواند تحول آفرین باشد.
رادمنش تصریح کرد: انتقال تجربیات و الگوبرداری از شرکت های دانش بنیان موفق وپیشرو نیز می تواند یکی از عوامل موفقیت علاقمندان فعالیت در این حوزه باشد.
این مقام مسئول تولید واقعی شغل پایدار را از نتایج ملموس و مدنظر عنوان کرد و افزود: بدون تردید متقاضیانی که امروز در استان خواهان حمایتند به دنبال توسعه کسب وکار خود و اشتغال آفرینی پایدار هستند.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت های موجود در مسیر حمایت از فعالان کسب وکارهای آنلاین و دیجیتال گفت: تعامل خوبی بین مجموعه های بانکی به عنوان عامل و مجموعه وزارت ارتباطات در استان برقرار شده است.
حاجی پور رسالت صندوق کارآفرینی امید را در کنار سایر دستگاههای تخصصی واجرایی، هدایت منابع به سمت اشتغالزایی عنوان کرد وافزود: تلاش بنده وهمکارانم تولید اشتغال پایدار و هدایت منابع حمایتی به این سمت است.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان بر آمادگی این مجموعه برای رفع موانع حمایت از شرکت های دانش بنیان استان تأکید کرد و گفت: در راستای حمایت از فعالان و کارآفرینان این حوزه عزم ما جدی خواهد بود.
رئیس اتحادیه اصناف رایانه و دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان نیز به بیان مشکلات و موانع موجود اصناف این حوزه پرداخت.
سجادیان خواستار تدوین سازوکار حمایتی ومنسجمی برای فعالان این حوزه شد.
معاون پارک علم و فناوری استان نیز در این نشست گفت: در سالهای اخیرشاهد رشد کمی وکیفی شرکت ها و افراد فعال در حوزه های مختلف دانش بنیان علی الخصوص کسب وکارها فناورانه بوده ایم.
عسکری از آمادگی پارک برای تعاملات مستمر به منظور حمایت از فعالان حوزه فاوا در استان خبر داد.
در ادامه این نشست مدیران عامل شرکت های دانش بنیان فعال در تولید نرم افزار و سخت افزار از جمله نیک اقبال و مومنی (آریونت) به بیان فعالیت ها، دیدگاه ها و پیشنهادات خود پرداختند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.