کد خبر : 2126
دیدگاه‌ها برای سخنان مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام در برنامه نماز جمعه امروز ( ۱۴۰۱/۰۲/۱۶) سرفاریاب. بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 16 اردیبهشت 1401 - 22:51
-

آقای طاعتی

سخنان مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام در برنامه نماز جمعه امروز ( ۱۴۰۱/۰۲/۱۶) سرفاریاب.

سخنان مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام در برنامه نماز جمعه امروز ( ۱۴۰۱/۰۲/۱۶) سرفاریاب.
به دلیل حضوری بودن بیشتر کلاس های درس در مدارس سرفاریاب نسبت به مرکز شهرستان در سال تحصیلی جاری، از این بابت مشکلات کمتری در سطح این بخش وجود داشت.

به مناسبت هفته گرامی داشت مقام معلم، مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام به همراه معاونین ایشان در نماز جمعه امروز (۱۴٠٠/۲/۱۶) شهر سرفاریاب حضور یافته و با همکاری نمایندگی آموزش و پرورش سرفاریاب میز خدمت دایر کردند.
بازی بناری بعد از ایراد خطبه ها و در سخنان کوتاهی با آرزوی قبولی عبادات عموم مردم در ماه مبارک رمضان، سالروز شهادت آیه الله مطهری و هفته بزرگ داشت مقام معلم را گرامی داشته و به معلمان تبریک گفتند.
ایشان با بیان داستانی کوتاهی از سعدی، ارزش و اهمیت کار عالم در مقایسه با عابد را مانند تلاش برای نجات غرق شدگان در مقابل کشیدن گلیم خویش از آب عنوان کرد و گفت تلاش معلم برای آگاهی بخشی و نجات جامعه است.
بازی بناری در ادامه با اشاره به اینکه در طول سال تحصیلی جاری کلاس های درس در مدارس سرفاریاب حضوری بوده و نسبت به مرکز شهرستان از این بابت مشکلات کمتری داشتیم؛ وضعیت فضاهای آموزشی سرفاریاب را مناسب عنوان کرد و گفت چند مورد از مدارس که دارای ساختمان قدیمی و فرسوده هستند نیز پیشنهاد دادیم که برای نوسازی آنها اقدام شود.
حضور معلمان مجرب و با تجربه در مدارس سرفاریاب با توجه به امتیازات خاصی که برای آنها در نظر گرفته شده، تشکر و سپاسگزاری از نمازگزاران و امام جمعه بخاطر همکاری و فرصتی که در اختیار قرار دادند پایان بخش صحبتهای ایشان بود.
تجلیل و تقدیر از معلمان بازنشسته حاضر در نماز جمعه و برگزاری میز خدمت در محل مصلی و پاسخگوئی به مشکلات و مسائل مراجعه کنندگان از دیگر برنامه های مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام با همکاری نمایندگی آموزش و پرورش سرفاریاب، به مناسبت گرامی داشت هفته مقام معلم در سرفاریاب بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.