کد خبر : 2145
دیدگاه‌ها برای ده روستا و آبادی دیگر در شهرستان دنا در استان کهگیلویه وبویراحمد از اینترنت پرسرعت برخوردار می شوند بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 - 1:34
-

نگاه ویژه وزیر ارتباطات به استان کهگیلویه وبویراحمد

سید حسین رازیان

ده روستا و آبادی دیگر در شهرستان دنا در استان کهگیلویه وبویراحمد از اینترنت پرسرعت برخوردار می شوند

ده روستا و آبادی دیگر در شهرستان دنا در استان کهگیلویه وبویراحمد از اینترنت پرسرعت برخوردار می شوند
وزارت ارتباطات 42 میلیارد ریال اعتبار برای احداث سایت ارتباطی در روستای کره علیا مصوب نموده که بیش از ده آبادی و روستا با جمعیتی بالغ بر 2500 نفر از نعمت این پروژه برخوردار


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه، با راه اندازی سایت ارتباطی کره علیا در شهرستان دنا، بیش از ده روستا و آبادی با جمعیتی بالغ بر ۲۵۰۰ نفر به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند.
محمودرادمنش مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در سفر به روستاهای بخش توت نده شهرستان دنا که نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون، فرماندار دنا و جمعی از مدیران کل استانی و شهرستانی حضور داشتند گفت: وزارت ارتباطات ۴۲ میلیارد ریال اعتبار برای احداث سایت ارتباطی در روستای کره علیا مصوب نموده که بیش از ده آبادی و روستا با جمعیتی بالغ بر ۲۵۰۰ نفر از نعمت این پروژه برخوردار خواهند شد.
رادمنش با اشاره به عزم وزارت ارتباطات دولت سیزدهم برای رفع مشکلات ارتباطی مناطق محروم کشور افزود: اولویت کاری این مجموعه توجه به مطالبات مردم بخصوص در مناطق کمتر توسعه یافته است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تصریح کرد: تلاش ما اینست که در پایان سال ۱۴۰۱ همه روستاهای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند.
رادمنش با تقدیر از نگاه ویژه وزیر ارتباطات به استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: الحمدلله مجموعه وزارت ارتباطات در مدت چندماه توجه خاصی به استان ما در حوزه تخصیص اعتبارات توسعه ارتباطات روستایی داشته اند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: در حال حاضر بیش از ۱۳۰ روستای بالای بیست خانوار و فاقد پوشش شناسایی شده اند که از این تعداد اعتبار مورد نیاز برای تأمین پوشش ۸۴ روستا ابلاغ شده و بقیه روستاها هم بزودی تأمین اعتبار می شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.