کد خبر : 2175
دیدگاه‌ها برای افتتاح ساختمان اورژانس ۱۱۵ بین جاده ای سادات امامزاده علی ( ع ) از توابع بخش سرفاریاب با حضور مسئولین. بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اردیبهشت 1401 - 18:40
-

آقای طاعتی

افتتاح ساختمان اورژانس ۱۱۵ بین جاده ای سادات امامزاده علی ( ع ) از توابع بخش سرفاریاب با حضور مسئولین.

افتتاح ساختمان اورژانس ۱۱۵ بین جاده ای سادات امامزاده علی ( ع ) از توابع بخش سرفاریاب با حضور مسئولین.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان، ساختمان مورد بهره برداری این پایگاه را دارای ۱۴۷ متر زیربنا عنوان کرد که در زمینی به متراژ ۶۳۰ متر و اعتباری بالغ بر پنج و نیم میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی احداث گردیده است.

افتتاح ساختمان اورژانس بین جاده ای سادات امامزاده علی ( ع ) از توابع بخش سرفاریاب با حضور مسئولین.
به گزارش خبرنگار عصر کهگیلویه، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در آئین افتتاحیه اورژانس بین جاده ای سادات امامزاده علی (ع) بخش سرفاریاب اظهار کرد: بیش از ۵۲ پایگاه اورژانس ۱۱۵ در استان شامل ۵۱ اورژانس بین جاده ای زمینی و یک اورژانس هوایی در استان وجود دارد و امیدواریم که در آینده نزدیک نیز به این تعداد افزوده شود.
غلام نژاد گفت: پایگاه اورژانس سادات امامزاده علی ( ع ) با توجه به موقعیت جغرافیایی که در مسیر اصلی جاده باغچه – سادات که از پرترددترین جاده های استان مخصوصاً در فصول بهار و تابستان قرار دارد و حدود ۲۵ روستای اصلی و اقماری در منطقه محروم و صعب العبور منطقه سادات که از جنوب در حوزه جوخانه تا شرق از حوزه دیلگون بخش سپیدار ( شهرستان بویراحمد) و از شمال تا روستای شب لیز میانتنگان بخش کبگیان ( شهرستان دنا ) و جمعیتی بالغ بر پنج هزار نفر را تحت پوشش خدمات درمانی قرار خواهد داد.
ایشان در ادامه، ساختمان مورد بهره برداری این پایگاه را دارای ۱۴۷ متر زیربنا عنوان کرد که در زمینی به متراژ ۶۳۰ متر و اعتباری بالغ بر پنج و نیم میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی احداث گردیده است.
مدیر فوریت های پزشکی استان نیز در این آئین افتتاحیه گفت: نظر به اهمیت رفاه حال کادر فوریت های پزشکی جهت ارائه خدمات مطلوب تر و حفظ جان بیماران نیازمند و کاهش زمان مورد نیاز جهت حضور کادر اورژانس بر بالین بیماران و حادثه دیدگان، این پایگاه امروز با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید.
وحدت نژاد گفت: بیش از ۶۰ درصد از پایگاه های اورژانس بین جاده ای استان مستقل و دارای ساختمان های مجزا بوده و امیدواریم که به این تعداد نیز افزوده شود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام نیز با اشاره به تعداد و خدمات پایگاه های اورژانس ۱۱۵ شهرستان، تعداد این پایگاه ها را در حال حاضر ۴ مورد عنوان کرد که شامل یک مورد اورژانس شهری و سه مورد پایگاه بین جاده ای هست و هم اکنون تعداد ۲۴ نفر نیروی فوریت های پزشکی در این پایگاه ها مشغول به کار و ارائه خدمات می نمایند.
حسن هدایت نیا گفت: ساختمان اکثر پایگاه های اورژانس ۱۱۵ شهرستان مجزا، نوساز و از کیفیت بالایی برخوردار بوده که این خود امتیاز ویژه ای در جهت خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر پرسنل، به مصدومین می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.