کد خبر : 2191
دیدگاه‌ها برای بیش از ۹۰۰ خانوار روستایی با جمعیت ۳۰۰۰ نفر به اینترنت پرسرعت متصل می شوند بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 اردیبهشت 1401 - 14:50
-

دولت با تمام توان به دنبال برقراری توازن رفاهی و معیشتی در راستای عملیاتی کردن شعار عدالت انقلاب اسلامی است

سید حسین رازیان

بیش از ۹۰۰ خانوار روستایی با جمعیت ۳۰۰۰ نفر به اینترنت پرسرعت متصل می شوند

بیش از ۹۰۰ خانوار روستایی با جمعیت ۳۰۰۰ نفر به اینترنت پرسرعت متصل می شوند
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در سفر به دهستان دشتروم و روستای تنگاری از تصویب و ابلاغ اعتبار 42 میلیارد ریالی پروژه ارتباطی این مناطق با پوشش جمعیتی 3000


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در سفر به دهستان دشتروم و روستای تنگاری از تصویب و ابلاغ اعتبار ۴۲ میلیارد ریالی پروژه ارتباطی این مناطق با پوشش جمعیتی ۳۰۰۰ نفری خبر داد.
سیدمحمودرادمنش مدیرکل ارتباطات استان با حضور در میز خدمت در روستای تنگاری گفت: الحمدلله خدمات خیلی خوبی از طرف نظام جمهوری اسلامی به مردم شریف مناطق محروم ارائه شده است.
این مقام مسئول اقدامات و خدمات دولت های مختلف را ارزشمند توصیف کرد و افزود: دولت سیزدهم با شعار بازگشت به آرمان های انقلاب تلاش می کند در مسیر ارج نهادن به عموم مردم علی الخصوص مردم نقاط دور از دسترس و کم برخوردار تر گام بردارد.
رادمنش توجه دولت سیزدهم به روستاها را از افتخارات این دولت برشمرد و گفت: دولت با تمام توان به دنبال برقراری توازن رفاهی و معیشتی در راستای عملیاتی کردن شعار عدالت انقلاب اسلامی است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، دهستان دشتروم شهرستان بویراحمد را از مناطق پرظرفیت استان برشمرد و تصریح کرد: وظیفه ما به عنوان خادمان مردم رفع نگرانی ها و مشکلات این مردم شریف است.
نماینده ارشد وزیر ارتباطات در استان، اقدامات وزارت ارتباطات دولت سیزدهم را به عنوان انقلابی در خدمات رسانی مطلوب و بی منت ارزیابی کرد و افزود: وزارت ارتباطات با تمام توان و با برنامه ای مدون پروژه عظیم ارتباطی فراگیر و با کیفیت را برای مردم شریف آغاز کرده است.
رادمنش همچنین از تصویب وابلاغ ۴۲ میلیارد ریال اعتبار برای بهبود وضعیت پوشش روستای تنگاری و روستاهای تابعه خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه مشکل ارتباطی بخش وسیعی از جاده اصلی و ترانزیتی یاسوج به شهرهای جنوبی ایران و همچنین بیش از ۹۰۰ خانوار روستاهی تنگاری و روستاهای تابعه با جمعیتی بالغ بر ۳۰۰۰ نفر مرتفع خواهند شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.