کد خبر : 2216
دیدگاه‌ها برای نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۲/۲۳) شهر سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید. بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 23 اردیبهشت 1401 - 17:43
-

آقای طاعتی

نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۲/۲۳) شهر سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۲/۲۳) شهر سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.
مسئولین باید با کنترل و نظارت جدی بر بازار از افزایش قیمت سایر کالاها به بهانه واریز یارانه ها جلوگیری کرده و مردم نیز با صبر و هوشیاری دولت را در اجرای کامل این طرح که برای اقشار ضعیف کمک کننده خواهد بود، یاری کنند.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۲/۲۳) شهر سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.
امام جمعه سرفاریاب در آغاز خطبه ها ضمن توصیه و سفارش به خود و همه نمازگزاران برای رعایت تقوی، حفظ و مراقبت از تقوی و عمل نیک را مهمتر و سخت تر از شروع و خود عمل دانست و به عنوان مثال حفظ و ادامه راه شهداء را برای ما کاری مهم و در حد شهادت عنوان کرد.
حجت الاسلام زارعی پور در ادامه خانواده را اصلی ترین کانون رشد و پرورش انسان برشمرد و گفت: با توجه به آیات متعدد قرآن نقطه شروع و آغاز تربیت از خود انسان و خانواده است.
ایشان طبق تفسیر مرحوم طبرسی رعایت اصول و قوانین الهی در زندگی را بر هر یک از اعضای خانواده واجب دانسته و بسیاری از مشکلات خانواده و اجتماع از جمله تأخیر در ازدواج جوانان، توقعات بیجا و چشم و همچشمی ها را ناشی از نادیده گرفتن و عمل نکردن به تکالیف و وظایف شرعی دانستند.
خطیب جمعه سرفاریاب با اشاره به ۲۳ اردیبهشت سالروز لغو قانون کاپیتلاسیون یا حق قضاوت کنسولی به دستور امام خمینی( ره ) و ۲۴ اردیبهشت ماه، سالروز صدور فتوای میرزای شیرازی در خصوص تحریم تنباکو، نقش و تأثیر علمای بزرگ و شجاع در خدمت به مردم و اجرا و احیاء احکام و حدود الهی در جوامع اسلامی را یاد آور شدند.
۲۵ اردیبهشت سالروز بزرگداشت فردوسی و پاسداشت زبان فارسی و ۲۷ اردیبهشت سالروز ارتحال علما و مراجع بزرگ حضرت عبدالعظیم حسنی و آیت اللّه بهجت و همچنین شهادت حمزه سید الشهداء که خدمات و برکات فراوانی برای اسلام و تشیع داشتند از دیگر مناسبتهای مورد اشاره امام جمعه سرفاریاب بودند.
زارعی پور در خاتمه با قدر دانی از شجاعت دولتمردان در اجرای طرح عادلانه کردن و مردمی سازی یارانه ها و حذف ارز ترجیحی، خطاب به مسئولین در سطح شهرستان و استان توصیه داشتند تا با کنترل و نظارت جدی بر بازار از افزایش قیمت سایر کالاها به بهانه واریز یارانه ها جلوگیری کرده و مردم نیز با صبر و هوشیاری دولت را در اجرای کامل این طرح که برای اقشار ضعیف کمک کننده خواهد بود، یاری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.