کد خبر : 2233
دیدگاه‌ها برای نشست صمیمی امام جمعه با اعضای شورای اسلامی و شهردار سرفاریاب در دفتر امام جمعه این شهر: بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 اردیبهشت 1401 - 1:14
-

آقای طاعتی

نشست صمیمی امام جمعه با اعضای شورای اسلامی و شهردار سرفاریاب در دفتر امام جمعه این شهر:

نشست صمیمی امام جمعه با اعضای شورای اسلامی و شهردار سرفاریاب در دفتر امام جمعه این شهر:
تلاش و پیگیری برای حل مشکلات و خدمات رسانی بهتر به مردم در قبال اعتماد و رأی مردم از وظایف شوراهاست که اگر به خوبی انجام شود رضایت مردم و خشنودی خداوند را در پی خواهد داشت.

نشست صمیمی امام جمعه با اعضای شورای اسلامی و شهردار سرفاریاب در دفتر امام جمعه این شهر:
امام جمعه سرفاریاب در این جلسه ضمن عرض خیرمقدم و تشکر از حضور اعضای شورای اسلامی، بر لزوم هماهنگی بین همه مسئولین در سطح شهر و بخش بویژه نهادهای فرهنگی و مردمی مثل نهاد نماز جمعه و شورای اسلامی تاکید کرد و گفت بدون این امرمهم، کارها به نتیجه مطلوب و مورد انتظار نخواهد رسید.
زارعی پور همچنین ایجاد فضای صمیمی و همدلانه در کنار اختلاف سلیقه ها در بین اعضای شورا برای پیشبرد امور و تصمیمات درست را یاد آور شد و گفت تلاش و پیگیری برای حل مشکلات و خدمات رسانی بهتر به مردم در قبال اعتماد و رای مردم از وظایف شوراهاست که اگر به خوبی انجام شود رضایت مردم و خشنودی خداوند را در پی خواهد داشت.
شهردار سرفاریاب در این جلسه از پیگیری ها و همکاریهای شهرداری و اعضای شورا برای فراهم کردن شرایط برقراری مجدد نماز جمعه در سرفاریاب گفت و در ادامه نیز گزارشی مختصر از عملکرد شش ماهه مسؤلیت خود بعنوان شهردار ارائه داد.
پرداخت بخش قابل توجهی از بدهیهای حقوق معوق پرسنل، طلب پیمانکاران و…، پیشنهاد، تأیید و تأمین اعتبار حدود ۷ هفت میلیارد تومانی برای طرح ساماندهی ورودی های شهر، تعمیر و بازسازی غسالخانه، اختصاص حدود ۱۴٠ تن قیر برای روکش و آسفالت معابر و همچنین در شرف اقدام بودن پروژه هایی مثل تپه نور شهدا، پارک عمومی و ایجاد سایبان برای محل برگزاری نماز میت در آرامستان از اهم اقدامات مورد اشاره پیروزی در این جلسه بودند.
گزیده موارد مطرح شده توسط چهار عضو شورای اسلامی شهر سرفاریاب و حاضر در این جلسه به شرح ذیل می باشد.
دانشی رئیس شورا: شهر سرفاریاب نوپا و منابع درآمد پایدار ندارد، اما اعضای شورا پیگیری و رایزنی با مسئولین در سطح شهرستان و استان را در دستور کار دارند. ظرفیتها، تجارب و سوابق کاری و اجتماعی اعضای شورا بسیار مهم و تاثیر گزار خواهد بود.
دهپازر: عمده تلاش و تمرکز بنده بر روی امورات و طرح های فنی و عمرانی شهرداری می باشد و همکاری با نهادهای فرهنگی از جمله ستاد نماز جمعه در قالب سرفصلهای بودجه ای شوری و شهرداری انجام می گیرد.
باوند: پیگیریها و تلاش های امام جمعه فراتر از انتظار بوده انشاء الله با رهنمودهای ایشان بتوانیم قدمی مثبت برای آبادانی شهر و بخش برداریم. برخی ناهماهنگی ها در شورا وجود دارد!؛ آیا شهردار سابق بدهی های مالی شهرداری را تأیید می کند؟
معصومی: ارائه گزارش از روند اجرای پروژه ها از طرف مسئولین مربوطه به اعضای شورا و اطلاع رسانی به مردم از طرف شورا یک وظیفه است. همه باید در رفتار و گفتار شفاف و صادق باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.