کد خبر : 2256
دیدگاه‌ها برای جلسه شورای اداری بخش سرفاریاب با محوریت و موضوع هماهنگی جهت برگزاری رزمایش امداد و نجات برگزار گردید. بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 - 23:17
-

آقای طاعتی

جلسه شورای اداری بخش سرفاریاب با محوریت و موضوع هماهنگی جهت برگزاری رزمایش امداد و نجات برگزار گردید.

جلسه شورای اداری بخش سرفاریاب با محوریت و موضوع هماهنگی جهت برگزاری رزمایش امداد و نجات برگزار گردید.
سرهنگ قائمی: هدف از انجام این رزمایش را سازماندهی، آموزش و تمرین بسیجیان گردان بیت المقدس برای مقابله با حوادث غیر مترقبه و امداد و نجات عمومی برشمرد.

جلسه شورای اداری بخش سرفاریاب با محوریت و موضوع هماهنگی جهت برگزاری رزمایش امداد و نجات برگزار گردید.
بخشدار سرفاریاب در این جلسه، از برگزاری رزمایش امداد و نجات با مدیریت حوزه مقاومت بسیج و با حضور نمایندگان تمامی دستگاه ها و نهادهای مسئول در زمینه مقابله با بحران ( برق، گاز، آب، مخابرات، هلال احمر، مرکز خدمات جامع سلامت و اورژانس، شهرداری و آتش نشانی، نیروی انتظامی، نمایندگی آموزش و پرورش و منابع طبیعی … و همچنین گروه های مردمی ) در این رزمایش در روز جمعه مورخ ۳۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح خبر داد.
محمودی محل برگزاری این رزمایش را در میدان حسینیه حضرت اباعبداللّه الحسین علیه السلام واقع در مرکز شهر سرفاریاب عنوان و کرد و گفت: انتظار می رود کلیه دستگاه های مسئول نیم ساعت قبل از زمان برگزاری رزمایش در محل حضور تا بتوانیم همزمان با سراسر استان رزمایشی در شأن شهر و بخش سرفاریاب برگزار نمائیم.
امام جمعه سرفاریاب نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت برگزاری رزمایش برای ایجاد آموزش و آمادگی نیروهای امدادی بر مشارکت و همکاری همه نهادهای مرتبط در این رزمایش تأکید کرد.
زارعی پور همچنین گفت: آموزش عمومی برای همه مردم بخصوص جوانان که توانایی و قدرت جسمانی بیشتری برای امداد رسانی به حادثه دیدگان دارند از ضروریات و نیازهای جدی است که باید مورد توجه مسئولان مربوطه قرار گیرد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج نیز در این جلسه هدف از انجام این رزمایش را سازماندهی، آموزش و تمرین بسیجیان گردان بیت المقدس برای مقابله با حوادث غیر مترقبه و امداد و نجات عمومی برشمرد.
سرهنگ قائمی ارزیابی و اطمینان از عملکرد و آمادگی نیروها و امکانات امداد و نجات را از دیگر نتایج و اهداف این رزمایش عنوان کرد و از همه دستگاه ها دعوت کرد با امکانات و همکاری کامل در این رزمایش حضور پیدا کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.