کد خبر : 2389
دیدگاه‌ها برای گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در سرفاریاب بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 خرداد 1401 - 12:22
-

خبرنگار آقای طاعتی

گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در سرفاریاب

گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در سرفاریاب

به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر گلزار مطهر شهداء سرفاریاب صبح امروز با حضور اعضای شورای اداری و خانواده های معظم شهداء و جمعی از بسیجیان غبارروبی و عطرافشانی شد. مسؤولان و بسیجیان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهداء با اهدای گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران هشت

به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر گلزار مطهر شهداء سرفاریاب صبح امروز با حضور اعضای شورای اداری و خانواده های معظم شهداء و جمعی از بسیجیان غبارروبی و عطرافشانی شد.
مسؤولان و بسیجیان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهداء با اهدای گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهید عملیات بیت المقدس، شهید سید جمال الدین دولتخواه اولین شهید بخش سرفا یاب که پس از دو مرحله حضور در جبهه نبرد با دشمنان اسلام در تاریخ ۱۳۶۱/۰۲/۱۹ در منطقه خرمشهر و در عملیات بیت المقدس به درجه رفیع شهادت نائل شد را گرامی داشتند و با آرمان‌های امام خمینی ( ره ) و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
برگزاری رژه خودرویی از گلزار شهیدان دیرباز تا گلزار شهدای مرکزی و سپس تا گلزار شهدای روستای دهنو اسلام آباد سرفاریاب از دیگر برنامه های گرامیداشت روز سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر در سرفاریاب بود.
 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.