کد خبر : 2412
دیدگاه‌ها برای نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۳/۰۶) سرفاریاب با حضور اقشار مختلف و به امامت حجت الاسلام زارعی پور برگزار شد. بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 6 خرداد 1401 - 15:12
-

خبرنگار آقای طاعتی

نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۳/۰۶) سرفاریاب با حضور اقشار مختلف و به امامت حجت الاسلام زارعی پور برگزار شد.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۳/۰۶) سرفاریاب با حضور اقشار مختلف و به امامت حجت الاسلام زارعی پور برگزار شد.
خطیب جمعه سرفاریاب، شهادت پاسدار شهید صیاد خدایی در عملیات تروریستی و جانباختن تعدادی از هموطنان در حادثه تخریب ساختمان متروپل در آبادان را تسلیت گفت و بر لزوم واکنش و پیگیری مناسب هر دو اتفاق از طرف مسئولین مربوطه تأکید کرد.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۳/۰۶) سرفاریاب با حضور اقشار مختلف و به امامت حجت الاسلام زارعی پور برگزار شد.
امام جمعه سرفاریاب در ابتدا تقوی را محکم ترین و بهترین راه پیوند و ارتباط میان انسان و خداوند عنوان و خود و همه نمازگزاران را به رعایت تقوی الهی توصیه کرد و در ادامه با عرض تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق ( ع ) آخرین سفارش آن حضرت به شیعیان که می فرمایند:
«شفاعت من به کسی که نماز را سبک بشمارد نمی رسد» را بیان کرد و گفت: بر ما شیعیان است که از نماز بویژه نماز اول وقت مواظبت کنیم.
حجت الاسلام زارعی پور همچنین با ذکر حدیثی از امام صادق ( ع ) در موضوع اقتصاد، گرانی قیمت ها را موجب متأثر شدن اخلاق، حقوق و آرامش اجتماعی مردم عنوان و عصبی و افسرده شدن، دل مردگی، آزردگی و به ستوه آمدن مردم را از پیامدها و عوارض خطرناک آن؛ و احتکار و کمبود ارزاق را نیز از نظر امام صادق ( ع ) موجب بیزاری و نارضایتی مردم دانستند.
ایشان در گرامی داشت مناسبت ها، به ۷ خرداد روز قانون و آغاز هفته مجلس شورای اسلامی اشاره و ساده زیستی، اسیر تجملات نشدن، مسئولیت پذیری و رعایت اصل تفکیک قوا و عدم دخالت در انتصابات را از اهم توصیه های رهبر معظم انقلاب به نمایندگان عنوان کرد.
خطیب جمعه سرفاریاب همچنین شهادت پاسدار شهید صیاد خدایی در عملیات تروریستی و جانباختن تعدادی از هموطنان در حادثه تخریب ساختمان متروپل در آبادان را تسلیت گفت و بر لزوم واکنش و پیگیری مناسب هر دو اتفاق از طرف مسئولین مربوطه تأکید کرد.
وی ۱۰ خرداد روز جهانی بدون دخانیات را یادآوری کرد و گفت: متأسفانه مصرف دخانیات در کشور زیاد شده که بسیار خطرناک بوده و این توجه بیشتر مسئولان را می طلبد.
ایشان همچنین به عوارض مصرف دخانیات از جمله تخریب سیستم ایمنی بدن و به دنبال آن افزایش عفونت های بدن و سرطان ها اشاره کرد و گفت: مصرف دخانیات دراوزه ورود به مواد مخدر هست که خود یک بلای خانمان سوز می باشد.
زارعی پور در پایان ۱۱ خرداد ( اول ذی القعده ) ولادت حضرت معصومه ( س ) و روز دختر را تبریک گفت و دختران را به رعایت حجاب و پاکدامنی برای تحکیم بنیاد خانواده ها و مأیوس کردن دشمنان توصیه و سفارش کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.