کد خبر : 2446
دیدگاه‌ها برای فرمانده تیپ ۴۸ فتح عنوان کرد: وحدت و انسجام مردم و مسؤلان گره گشایی مشکلات کشور است/ فرهنگیان رسالت بزرگی در جهاد تبیین دارند بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1401 - 22:11
-

ستاد بازسازی عتبات کارهای ارزشمندی در مرقد امامان در عراق انجام می دهد که این از افتخارات

سید حسین رازیان

فرمانده تیپ ۴۸ فتح عنوان کرد: وحدت و انسجام مردم و مسؤلان گره گشایی مشکلات کشور است/ فرهنگیان رسالت بزرگی در جهاد تبیین دارند

فرمانده تیپ ۴۸ فتح عنوان کرد: وحدت و انسجام مردم و مسؤلان گره گشایی مشکلات کشور است/ فرهنگیان رسالت بزرگی در جهاد تبیین دارند
امام مسیر انقلاب را ریل‌گذاری و قطار انقلاب را به حرکت درآورد و پرچم ایران را بر فراز این قطار به اهتزاز درآورد
فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: وحدت و انسجام مردم و مسؤلان گره گشایی مشکلات کشور و رمز پیروزی انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه و به نقل از خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد،  سردار حسن حکمتیان در همایش جهاد تبیین در اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به سیر تاریخی انقلاب اسلامی گفت : امام مسیر انقلاب را ریل‌گذاری و قطار انقلاب را به حرکت درآورد و پرچم ایران را بر فراز این قطار به اهتزاز درآورد .
سردار حکمتیان افزود : پس از انقلاب توطئه های زیادی از طرف استتکبار علیه انقلاب نوپای ما ایجاد شد و حتی عده‌ای از همان ابتدا در دام افتادند و از قطار انقلاب پیاده شدند و شخصیت های مهمی را ترور کردند اما در نهایت رسوا شدند و با خفت و خواری از کشور فرار کردند .

وحدت و انسجام مردم و مسؤلان گره گشایی مشکلات کشور است/ فرهنگیان رسالت بزرگی در جهاد تبیین دارندوی توطئه دشمنان دوم را تجزیه ایران عنوان کرد و گفت : با توجه به شرایط اوایل انقلاب ، دشمنان تلاش های زیادی کردند که با استفاده از قومیت ها ایران را تجزیه کنند و استانهای مرزی را ناامن کردند اما مردم با توجه به فرمان اما (ره) به آنجا رفته و امنیت را برقرار و این توطئه را هم خنثی کردند.
سردار حکمتیان افزود : در ادامه جنگی گسترده با حمایت ۳۶ کشور توسط صدام بر ایران تحمیل شد و صدام که از آستین آمریکا بیرون آمده بود با حمایت های گسترده برخی کشورهای عربی منطقه ، اروپا و آمریکا تلاش کرد ایران را اشغال کند که در اوایل موفق شد نزدیک به ۸ هزار کیلومتر مربع از خاک ایران را به تصرف خود در آورد .
فرمانده تیپ ۴۸ فتح ادامه داد : در ابتدا به دلیل عدم انسجام نیروها و نبود فرماندهی قدرتمند هر اقدام نظامی ما برای بازپس گیری مناطق اشغال شده ناموفق بود و به نتیجه نمی رسید.

وحدت و انسجام مردم و مسؤلان گره گشایی مشکلات کشور است/ فرهنگیان رسالت بزرگی در جهاد تبیین دارند
سردار حکمتیان افزود :پس از اقدام تاریخی امام در عزل بنی صدر از فرماندهی کل قوا و اعلام بسیج عمومی ، مردم و نیروهای نظامی با قدرت به دفاع از کشور پرداختند و نهایتاً با عملیات‌های متعدد و پی در پی سرزمین‌های اشغال شده را پس گرفته و دشمن را تا داخل مرزهای خود عقب راندند.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان خطاب به فرهنگیان گفت : شما افسران ما هستید و ما سرباز شماییم و به عنوان یک سرباز به شما میگویم با قدرتی که نیروهای نظامی ما دارند دشمن جرات اقدام نظامی ندارد و به صراحت به شما میگویم ما جنگ سخت و نظامی در پیش نداریم .
سردار حکمتیان در پایان با اشاره به لزوم وحدت در کشور میان همه گروه‌ها گفت : مگر همه ما در زمان جنگ باهم نبودیم و برای هم جان ندادیم ؟! چه شد که اکنون اصلاح طلب ، اصولگرا ، اعتدال گرا و این حرف‌ها شده است ؟!در حالی که باید فارغ از این مسائل در کنار هم باشیم و بدانیم رمز موفقیت ما فقط وحدت است.

وحدت و انسجام مردم و مسؤلان گره گشایی مشکلات کشور است/ فرهنگیان رسالت بزرگی در جهاد تبیین دارند

حسن حکمتیان در ادامه با اشاره به واگذاری ساخت درب باب المهدی حرم امامین عسکریین در سامرا به کهگیلویه و بویراحمد گفت : ساخت این درب تاکنون بیش از ۶۰ درصد پیشرفت داشته است و اکنون این مکان در محل سازمان تبلیغات اسلامی به مکانی فرهنگی تبدیل شده و زیارتگاهی برای عاشقان اهل بیت است که از فرهنگیان دعوت می‌کنیم در این مکان حضور پیدا کند.
سردار حکمتیان افزود : ستاد بازسازی عتبات کارهای ارزشمندی در مرقد امامان در عراق انجام می دهد که این از افتخارات ما است.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه گفت: عزت واقتدار ایران اسلامی مرهون ایثارگریها و از خودگذشتگی های فرزندان این مرزوبوم است که از عزیزترین گوهر وجود خویش گذشتند تا ما امروز در آسایش و آرامش زندگی کنیم.

وی، نقش فرهنگیان در جهاد تبیین را بسیار مهم و تاثیر گذار دانست و گفت فرهنگیان رسالت بزرگی در جهاد تبیین دارند که نسبت به بقیه اقشار برجسته تر است.
وی گفت. فرهنگیان و معلمان در بصیرت افزایی قشر نوجوان و جوان برای خنثی کردن توطئه های دشمنان در جهاد تبیین نقش اساسی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.