کد خبر : 2475
دیدگاه‌ها برای بازدید بازدید میدانی از منطقه محروم جلاله/ قولی که دکتر روشنفکر و احمدزاده به مردم داد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 خرداد 1401 - 2:25
-

وقتی شنیدیم مردم جلاله زندگی سختی دارند تصمیم گرفتیم همراه با نماینده محترم مجلس و مدیریت های مختلفبه این منطقه سفر کنیم وگ

سید حسین رازیان

بازدید بازدید میدانی از منطقه محروم جلاله/ قولی که دکتر روشنفکر و احمدزاده به مردم داد

بازدید بازدید میدانی از منطقه محروم جلاله/ قولی که دکتر روشنفکر و  احمدزاده به مردم داد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مشکلات جاده روستایی این منطقه و عدم دسترسی مردم به شهر به خصوص در فصل زمستان افزود: جاده در طول سال چند ماهی قطع می‌شود و اگر فردی بیمار شود یا خانمی بخواهد وضع حمل کند جانش به خطر می‌افتد

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه/ نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پایتخت استان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد به منظور بررسی مشکلات مردم محروم جلاله به این منطقه سفر کرد.

سید علی احمدزاده در بازدید نیمروزی از منطقه محروم جلاله شهرستان دنا در جمع مردم گفت: وقتی شنیدم مردم جلاله زندگی سختی دارند تصمیم گرفتم به این منطقه سفر کنم و خودم از نزدیک شرایط و مشکلات مردم را ببینم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات جاده روستایی این منطقه و عدم دسترسی مردم به شهر به خصوص در فصل زمستان افزود: جاده در طول سال چند ماهی قطع می‌شود و اگر فردی بیمار شود یا خانمی بخواهد وضع حمل کند جانش به خطر می‌افتد.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم شرافتمند جلاله مایه افتخار مسئولان است گفت: قول می‌دهیم در اولین فرصت به این جاده اعتبار اختصاص دهیم و تا آخرین روستا در این منطقه باید از جاده دسترسی مناسب بهره‌مند شوند.

احمدزاده عنوان کرد: مردم از برخی خدمات عمومی بی‌بهره و کم بهره هستند و عشایر منطقه در تامین آب آشامیدنی مشکلاتی دارند.

وی بیان کرد: برای خدمات‌رسانی بهتر به عشایر، ۱۵ دستگاه تانکر کار آبرسانی به عشایر خصوصا منطقه جلاله را انجام می‌دهند که در همین خصوص ۴ هزار کیلومتر جاده دسترسی عشایری به وسیله گریدر بازگشایی شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه روستا از نعمت برق برخوردار است، گفت: در بازدید از روستا وضعیت آب آشامیدنی را مورد بازدید و تصمیم‌گیری می‌کنیم.

احمدزاده در خصوص عدم دسترسی مردم به شبکه تلویزیونی گفت: ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در اختیار صدا و سیمای مرکز استان قرار می‌دهیم تا همه مناطق کهگیلویه و بویراحمد از پوشش تلویزیونی برخوردار شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مشکل عدم آنتن‌دهی موبایل و اینترنت در منطقه اشاره و عنوان کرد: هزینه فیبرنوری بالا است نمی‌توانیم بگویم همه استان را پوشش دهیم اما شبکه مخابراتی باید تقویت شود.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به مطالبه گازرسانی مردم این منطقه هم اشاره و خاطرنشان کرد: شبکه گاز به منطقه رسیده لذا باید همه روستاها از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.