کد خبر : 2490
دیدگاه‌ها برای برگزاری اولین نشست شورای فرهنگ عمومی بخش سرفاریاب در سال جاری بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 خرداد 1401 - 21:10
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری اولین نشست شورای فرهنگ عمومی بخش سرفاریاب در سال جاری

برگزاری اولین نشست شورای فرهنگ عمومی بخش سرفاریاب در سال جاری
شورای فرهنگ عمومی، محیطی برای سیاست گذاری فرهنگی است و در ایجاد وحدت و اتحاد مردم و مسئولین و پیشرفت منطقه نقش و تأثیر بسزایی دارد، همه ادارات باید نسبت به اعتلای فرهنگی اهتمام داشته و با هماهنگی نسبت به برنامه های تعیین شده اقدام نمایند.

در آستانه سالروز ولادت باسعادت حضرت معصومه ( س ) و ۱۴ خرداد سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی ( ره )، قیام ۱۵خرداد و فرارسیدن سالروز میلاد حضرت امام رضا ( ع )، اولین نشست شورای فرهنگ عمومی بخش سرفاریاب در سال جاری به ریاست حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه سرفاریاب و با حضور بخشدار و جمعی از اعضای شورای اداری بخش برگزارشد. امام جمعه سرفاریاب در این نشست با تبریک فرا رسیدن آغاز دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت معصومه ( س ) و سالروز میلاد باسعادت هشتمین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت علی ابن موسی الرضا ( ع ) و همچنین تسلیت فرا رسیدن سالروز ارتحال رهبر و بنیان گذار نظام جمهوری اسلامی ایران، به بیان اهمیت و جایگاه شورای فرهنگ عمومی پرداخت و گفت: شورای فرهنگ عمومی، محیطی برای سیاست گذاری فرهنگی است و در ایجاد وحدت و اتحاد مردم و مسئولین و پیشرفت منطقه نقش و تأثیر بسزایی دارد، همه ادارات باید نسبت به اعتلای فرهنگی اهتمام داشته و با هماهنگی نسبت به برنامه های تعیین شده اقدام نمایند.
حجت الاسلام زارعی پور از برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت معصومه ( س ) در شامگاه روز چهارشنبه مورخ ۱۱ خرداد و مراسم ارتحال حضرت امام ( ره ) و شهدای قیام ۱۵ خرداد در شامگاه ۱۴ خرداد خبر داد و گفت: مراسمات در قالب برنامه های فرهنگی و هنری برگزار می شود. ایشان در ادامه از مسئولین خواست باحضور پرشور و استقبال خوب خود در این گونه مراسمات به پیشرفت و توسعه بخش کمک کنیم و حرمت مناسبت ها را با حضور و همراهی و همکاری خود نگه داریم.
بخشدار سرفاریاب نیز دراین نشست با بیان اینکه عنصر و فرهنگ از مهمترین عناصر تأثیر گذار در زندگی اجتماعی افراد جامعه محسوب می شود و وجود شورای فرهنگی، لازم توسعه و ارتقاع فرهنگی است گفت: برنامه های دهه کرامت و سی و سومین سالگرد ارتحال معمار انقلاب با توجه به وضعیت آبی کرونایی در شهرستان باید متفاوت تر و با شکوه تر از سال های کرونایی برگزارشود. علی محمودی اجرای برنامه های تدارک دیده شده ازسوی شورای اداری و فرهنگی بخش را وظیفه ذاتی ادارات و نهادهای دولتی در سطح بخش عنوان کرد و از مسئولین و حاضرین درجلسه خواست تا با حضور و همکاری خود در برگزاری مراسمات بخش کوشا باشند و بر ضرورت رونق مراسمات تأکید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.