کد خبر : 2614
دیدگاه‌ها برای استقبال از یازدهمین جشنواره فرهنگی – ورزشی جاده ولایت در سرفاریاب بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 13 خرداد 1401 - 10:35
-

خبرنگار آقای طاعتی

استقبال از یازدهمین جشنواره فرهنگی – ورزشی جاده ولایت در سرفاریاب

استقبال از یازدهمین جشنواره فرهنگی – ورزشی جاده ولایت در سرفاریاب
هدف از اجرای یازدهمین جشنواره فرهنگی - ورزشی جاده ولایت، نشان دادن عشق و ارادت شیعیان و مردم ایران به امام علی ابن موسی الرضا ( ع ) و ترویج روحیه نشاط و معنویت است.

استقبال از یازدهمین جشنواره فرهنگی – ورزشی جاده ولایت در سرفاریاب با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام:
به گزارش خبرنگار عصر کهگیلویه در سرفاریاب، کاروان جاده ولایت که از ولادت حضرت معصومه ( س ) از شهر شلمچه به سمت مشهدالرضا در حرکت هستند در سرفاریاب مورد استقبال مردم و مسئولین قرار گرفتند.
امام جمعه سرفاریاب در مراسم استقبال، ضمن عرض خیرمقدم و خوش آمد خدمت اعضای کاروان جاده ولایت و تبریک دهه کرامت( ولادت حضرت معصومه و امام رضا )، با آرزوی سلامتی، از آنان طلب دعای خیر و نائب الزیاره کردند.
حجت الاسلام زارعی پور همچنین با ذکر حدیثی از امام رضا ( ع ) که می فرمایند «بعد از واجبات بهترین کار شاد کردن دل مومنان است» از نشاط و سرزندگی که با این حرکت و برنامه فرهنگی و ورزشی و گذر از شهرهای مختلف توسط این کاروان در مردم و مسئولین ایجاد خواهد شد تشکر و سپاسگزاری نمودند.
مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام گفت: شهرستان چرام و بخش سرفاریاب صبح امروز مورخ ۱۳ خرداد ماه میزبان کاروان جاده سلامت در منطقه امامزاده حمزه سرفاریاب بود.
محمد محمدی در این مراسم نیز با تقدیم سلام و احترام خدمت کاروان جاده ولایت و استقبال کنندگان، این برنامه فرهنگی و ورزشی را در ایجاد و ترویج فرهنگ ورزش همگانی و نشاط همراه با معنویت در سطح جامعه، بویژه در سطح شهرستان را مهم و با ارزش عنوان کرد.
مسئول کاروان جاده ولایت نیز در مصاحبه ای با خبرنگار عصر کهگیلویه در بخش سرفاریاب، ضمن تشکر از مردم و مسئولین شهرستانهای کهگیلویه و چرام و بخش سرفاریاب در مراسمات استقبال از زائران امان رضا ( ع ) با عنوان کاروان جاده ولایت گفت: اعضای این کاروان همراه با ۱۸ ورزشکار کشوری در شهر شلمچه و همزمان با ولادت حضرت معصومه ( س ) شروع به حرکت نموده و با عبور از ۶ استان و حدود ۳۲ شهر و شهرستان و طی مسافتی حدود ۲۳٠٠ کیلومتر ان شاءَاللّه در روز ولادت امام رضا ( ع ) نائب الزیاره همه این مردم در آستان مقدس علی ابن موسی الرضا خواهند بود.
محمد علی بزرگ هدف از اجرای این برنامه که یازدهمین دوره آن می باشد، را نشان دادن عشق و ارادت شیعیان و مردم ایران به این امام بزرگوار و ترویج روحیه نشاط و معنویت دانست.
صرف صبحانه در محل بقعه متبرکه امام زاده حمزه ( ع ) که با کمک موسسه خیریه آبشار عاطفه ها تدارک دیده شده بود، پایان بخش مراسم استقبال از کاروان جاده ولایت در سرفاریاب بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.