کد خبر : 2629
دیدگاه‌ها برای برگزاری نماز جمعه امروز ( ۱۴٠۱/۳/۱۳ ) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور: بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 13 خرداد 1401 - 16:23
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری نماز جمعه امروز ( ۱۴٠۱/۳/۱۳ ) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور:

برگزاری نماز جمعه امروز  ( ۱۴٠۱/۳/۱۳ ) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور:
مکتب الهام بخش امام خمینی ( ره ) جامعه ما را در طول این سالها از گردنه های سخت و خطرناک عبور داده و کشور به برکت پیمودن راه امام در همان حدی که رعایت کرده به پیشرفت رسیده است.

نماز جمعه امروز ( ۱۴٠۱/۳/۱۳ ) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور برگزار گردید.
امام جمعه سرفاریاب در ابتدای خطبه ها ضمن دعوت و توصیه خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی، تقوی را بودن در هر جا که امر خداست و نبودن در هر جا که نهی خداست، عنوان کرد و در ادامه مواعظ از اهمیت تربیت فرزندان و نقش والدین در این زمینه سخن گفت.
حجت الاسلام زارعی پور فرزند صالح را ثمره زندگی و حیات انسان و سبب استمرار وجود او در عالم و بهترین و ماندگارترین باقیات صالحات برشمرد و والدین را در تأمین نیازهای اصلی فرزندان از جمله رشد جسمی، عاطفی، اجتماعی، اخلاقی، ذهنی و عقلی موظف و مسئول دانست و کوتاهی در امر تربیت آنان را خیانت به امانت خداوند که همان فرزندان هستند، عنوان کرد.
ایشان در خطبه دوم، چهاردهم خرداد ماه سالروز ارتحال جانسوز بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی ( ره ) را تسلیت عرض نموده و به عقلانیت، معنویت و عدالت در مکتب امام ( ره ) اشاره و این مکتب را یک بسته و مجموعه کامل در همه ابعاد دانست.
وی در تشریح ابعاد مکتب حضرت امام ( ره ) که هرسه برگرفته از اسلام ناب محمدی ( ص ) هستند، گفت: بی توجهی به هر یک از این ابعاد جامعه را به خطا و انحراف خواهد برد و توکل برخدا، اخلاص در کارها، گزینش مردم سالاری و تکیه به آراء مردم برای نظام سیاسی، تقابل راسخ در برابر دشمن، توصیه اکید به مردمی بودن و اجتناب از اشرافیت به مسئولین را، از شاخص های مهم ابعاد مختلف مکتب امام ذکر کرد و افزود: مکتب الهام بخش امام ( ره ) جامعه ما را در طول این سالها از گردنه های سخت و خطرناک عبور داده و کشور به برکت پیمودن راه امام در همان حدی که رعایت کرده به پیشرفت رسیده است.
خطیب جمعه سرفاریاب همچنین قیام خونین پانزده خرداد در سال ۴۲ را که زمینه ساز و طلیعه نهضت شکوهمند اسلامی به رهبری خمینی کبیر در ایران بوده را تسلیت گفت و این روز را برای همیشه ی ملت ایران عزای عمومی دانستند و در پایان نیز هفته جهانی محیط زیست را گرامی داشته و تخریب چهره زیبای صحنه آفرینش را در تقابل با منطق کریمانه اسلام و امری ناپسند و از اهداف شیطان عنوان کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.