کد خبر : 2926
دیدگاه‌ها برای معرفی کتاب «پاسداری از انقلاب» بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 27 خرداد 1401 - 18:07
-

آقای طاعتی

معرفی کتاب «پاسداری از انقلاب»

معرفی کتاب «پاسداری از انقلاب»
در بیش از چهار دهه ی گذشته سپاه و بسیج همواره در خط مقدم پاسداری از انقلاب حضور داشته و در ناکام ساختن دشمنان و استقرار و استمرار حکومت دینی توفيق كامل داشته اند. رمز این موفقیت دو عامل بوده است، یکی بصیرت و درک صحیح و عمیق از شرایط، تهدیدات، دشمنان، انحرافات و لوازم پاسداری از انقلاب و دیگری پایمردی بر صراط مستقیمی که در پرتو پایبندی به دین و اطاعت و خطگیری از رهبری دریافت کرده اند.

«پاسداری از انقلاب»
کتاب «پاسداری از انقلاب» به بررسی نقش سپاه و بسیج به عنوان ارکان حیاتی دفاع از انقلاب اسلامی می پردازد.
این کتاب در سال ۱۴۰۰ با حمایت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به چاپ رسیده است.
کتاب «پاسداری از انقلاب» در قالب ۸ فصل و ۳۰۰ صفحه توسط «بهروز خشت زر» تألیف شده و در شمارگان ۲۰۰۰ جلد توسط انتشارات «فتح دنا» به بازار نشر عرضه شده است.
برشی از متن کتاب:
در بیش از چهار دهه ی گذشته سپاه و بسیج همواره در خط مقدم پاسداری از انقلاب حضور داشته و در ناکام ساختن دشمنان و استقرار و استمرار حکومت دینی توفیق کامل داشته اند. رمز این موفقیت دو عامل بوده است، یکی بصیرت و درک صحیح و عمیق از شرایط، تهدیدات، دشمنان، انحرافات و لوازم پاسداری از انقلاب و دیگری پایمردی بر صراط مستقیمی که در پرتو پایبندی به دین و اطاعت و خطگیری از رهبری دریافت کرده اند.
از مجموعه آنچه که در این کتاب بیان شده می توان این نتیجه را گرفت که سپاه و بسیج در قبال انقلاب اسلامی تعهدی عظیم و رسالتی بزرگ دارند، پیمانی که با شهدای همرزم خود داشتند که پاسدار راه و اهداف آنان باشند. این تعهد را با انجام رسالتی که در پاسداری و تداوم راه انقلاب برعهده دارند، می توانند ادا کنند. آنان در عرصه های مختلف: اجتماعی، سازندگی اقتصادی، فرهنگی معنوی، امنیتی دفاعی، سیاسی و…. می توانند به انقلاب اسلامی خدمت کرده و در رفع مشکلات آن بکوشند. کار و تلاش آنها در این زمینه ها نشان دهنده عزم و اراده استوار آنان و شوق و علاقه شان به حفظ انقلاب و سازندگی ایرانی آباد، مستقل و سعادتمند است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.