کد خبر : 30
دیدگاه‌ها برای پیام تبریک مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روز خبرنگار بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 مرداد 1399 - 8:54
-

پیام تبریک مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روز خبرنگار
پیام تبریک مدیرکل ورزش وجوانان استان به مناسبت روزخبرنگار

عصرکهگیلویه: به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری واطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد
 علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی به مناسبت هفدهم مردادماه ، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.
متن پیام سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد به شرح ذیل است:
درود بر هنرمندانی که حرمت قلم و دانستن را گرامی می دارند و قدرت اندیشه،توان نوشتن و مجال گفتن را جز در مسیر حق و حقیقت به کار نمی گیرند.
۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار یادآور زحمات و تلاش های انسانهای شریفی است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده داشته و به مدد قلم های پاک و صادق و توانای خود، موجبات روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می آورند.
هفدهم مردادماه، روز نکوداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و همه شهدای خبرنگار است، که با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون‌تر بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند و به همه ثابت کردند که خبرنگاران، راویان صدیق اطلاعات و اخبار هستند که در مسیر بقای حقیقت تا آخرین لحظه دست از تلاش برنمی دارند.
قشر فرهیخته ای که به پاس حرمت و ارزش و اهمیت والای کار خبر و پیام رسانی، همواره از شأن و منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخوردار بوده و شایسته ارزشمند ترین تکریم و قدر شناسی می باشد و حقیقتاً در این روزهای سخت مقابله با بیماری منحوس کرونا دوشا دوش کادر پزشکی و درمانی استان تلاش می کنند و با آگاهی بخشی به جامعه، مردم را به صحنه آورده و همراه دستگاه های اجرایی توفیقاتی را کسب کردند.
روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته از جمله شهید محمود صارمی که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه، جان خود را تقدیم انقلاب کردند
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید محمود صارمی و تبریک این روز به همه خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع رسانی در استان کهگیلویه وبویراحمد، از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار ، اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها، خدمات دولت و نظام ‌تشکر و قدردانی نموده، از درگاه خداوند متعال برای همگان سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت می نمایم

سید محمد تقی علوی
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.