کد خبر : 3012
دیدگاه‌ها برای برگزاری جلسه عمومی ستاد نماز جمعه سرفاریاب با حضور رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان. بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 خرداد 1401 - 15:12
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری جلسه عمومی ستاد نماز جمعه سرفاریاب با حضور رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان.

برگزاری جلسه عمومی ستاد نماز جمعه سرفاریاب با حضور رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان.
برنامه های تروریستی و هجمه های سنگین تخریبی و توهین آمیز منافقین و سلطنت طلبها در سال های اخیر علیه ستاد ها و ائمه جمعه، ناشی از اهمیت و جایگاه مهم این پایگاه های فرهنگی و اجتماعی در بین مردم است.

جلسه عمومی ستاد نماز جمعه سرفاریاب با حضور رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان برگزار شد.
امام جمعه سرفاریاب در این جلسه ابتدا از همه مدعوین و رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان و دیگر عزیزانی که ضمن دعوت امکان حضور پیدا نکردند تشکر کرد و از حضور مردم متدین و مذهبی سرفاریاب در نماز های جمعه و همراهی و استقبال خوب آنان از مراسمات و برنامه فرهنگی در دو سه ماه اخیر قدر دانی نمود.
حجت الاسلام زارعی پور با ذکر اینکه روایت شده امام کاظم ( ع ) پنج شنبه ها خود را آماده حضور در نماز جمعه می کردند، حضور و تشویق به حضور دیگران در نماز جمعه و دیگر برنامه های فرهنگی و معنوی را از ملاک ها و شاخص های ارزیابی و قضاوت در مورد تدین و تمدن فرهنگی هر منطقه عنوان کرد.
ایشان ستاد نماز جمعه را کاملاً مردمی و تریبون نماز جمعه را فرصتی برای رسانه ای کردن و پیگیری خواسته ها و مطالبات مردم دانست و ضمن دعوت عمومی از همه خواهران و برادران برای مشارکت و همکاری با ستاد نماز جمعه در سرفاریاب، تأکید کرد به عنوان امام جمعه و اینکه همواره در خطبه ها توصیه و سفارش داریم بر رعایت تقوی، هیچ گاه تبعیض و تفاوتی را در امور مختلف میان گروه ها و طوایف در این منطقه قائل نخواهم بود.
مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان در این جلسه نیز ضمن تشکر و قدردانی از همه کسانی که در برپائی مجدد نماز جمعه سرفاریاب تلاش داشتند، انتخاب و تعیین اعضاء و تشکیل ستاد نماز جمعه را از اختیارات شخص امام جمعه در هر منطقه عنوان کرد و گفت: هیچ کس در هیچ جایگاه و مسئولیتی حق دخالت در این موضوع را ندارد.
حجت الاسلام عبودی با تأکید بر توجه و عنایت ویژه مسئولین شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و استان و از طرفی رصد و انتظار ویژه آنان از برنامه های ستاد نماز جمعه در سرفاریاب، پای کار بودن و اراده جدی در انجام وظایف را مهمترین نیازها و انتظارات از اعضای ستاد نماز جمعه دانست.
ایشان در ادامه درکنار فراهم نمودن مقدمات برگزاری نماز جمعه و پیشبرد امور کاری، نقش اعضای ستاد در جذب و تشویق مردم به حضور در نماز جمعه و مشارکت در برنامه های فرهنگی و مذهبی را برجسته و مهم خواند و مراقبت از گفتار و رفتار اعضاء که تاثیر مستقیم و متقابل بر آبرو و جایگاه امام جمعه و ستاد و آنان دارد را نیز متذکر شدند.
وی هم افزایی و استفاده از ظرفیت ها و توانایی های همه گروه ها و طوایف در زمینه های مختلف را یادآور شد و جلوگیری از اختلاف و حاشیه سازی که در نهایت موجب ضرر و زیان مردم خواهد شد را گوشزد نمود.
حاج آقا عبودی در پایان برنامه های تروریستی و هجمه های سنگین تخریبی و توهین آمیز منافقین و سلطنت طلبها در سالهای اخیر علیه ستاد ها و ائمه جمعه را ناشی از اهمیت و جایگاه مهم این پایگاه های فرهنگی و اجتماعی در بین مردم دانست.
در این جلسه حجت الاسلام سید ولی باقری به عنوان مسئول ستاد و حجت الاسلام آردم مسئول دفتر امام جمعه تعیین و معرفی شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.