کد خبر : 3059
دیدگاه‌ها برای هزینه‌های صدور مجوز کسب و کار کاهش می‌یابد/ توجه به اشتغال در مناطق حاشیه‌نشین کهگیلویه و بویراحمد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 خرداد 1401 - 23:09
-

براساس درخواست جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان وبه منظور تامین حمایت دستگاههای اجرایی از طرح‌های اشتغال زای این تشکل مردم نهاد برگزار شده، عنوان کرد: جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

سید حسین رازیان

هزینه‌های صدور مجوز کسب و کار کاهش می‌یابد/ توجه به اشتغال در مناطق حاشیه‌نشین کهگیلویه و بویراحمد

هزینه‌های صدور مجوز کسب و کار کاهش می‌یابد/ توجه به اشتغال در مناطق حاشیه‌نشین کهگیلویه و بویراحمد
جلسه هم‌اندیشی اشتغال و کارآفرینی در مناطق حاشیه‌نشین و آسیب‌زا به ریاست مدیرکل هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال برگزار شد

جلسه هم‌اندیشی اشتغال و کارآفرینی در مناطق حاشیه‌نشین و آسیب‌زا به ریاست مدیرکل هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال برگزار شد.

به گزارش عصر کهگیلویه ، جلسه هم اندیشی اشتغال وکارآفرینی در مناطق حاشیه نشین وآسیب زا ، در محل مرکز خدمات سرمایه گذاری استان وبا حضور مدیران کل ومعاونین دستگاههای اجرایی متولی بخش اشتغال برگزار شد.

مهندس محسن ضامن فر مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری واشتغال استانداری در این جلسه با اشاره به اینکه در برنامه‌ریزی توسعه اقتصادی استان ، علاوه بر توجه به طرح های بزرگ اقتصادی وسرمایه بر به طرح های کوچک مقیاس با سرمایه گذاری اندک هم توجه شده است، گفت: از ظرفیت گیاهان دارویی ، مشاغل خانگی وصنایع روستایی برای سامان بخشیدن به اشتغال توجه ویژه‌ای شده است.

وی با اشاره به رویکرد دولت وتیم اقتصادی استان در تکریم سرمایه گذاران افزود: تلاش بر این است تا زمان و هزینه‌های صدور مجوز های کسب و کار را به نحو چشم‌گیری کاهش دهیم.

وی با اشاره به اینکه این جلسه براساس درخواست جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان وبه منظور تامین حمایت دستگاههای اجرایی از طرح‌های اشتغال زای این تشکل مردم نهاد برگزار شده، عنوان کرد: جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان با حضور میدانی در محلات و شناسایی آسیب‌شناسی وکارهای پژوهشی ، اقدامات موثری را در جهت کاهش آسیب های اجتماعی در محلات حاشیه‌نشین شهر انجام داده است.

وی با اشاره به اهتمام مدیریت ارشد استان وتیم اقتصادی در جذب منابع تسهیلات منظور شده در امر اشتغال گفت: تلاش ویژه همه دستگاه‌ها برای سهولت وتسریع در پرداخت تسهیلات منظور شده است.

مهندس ضامن‌فر از تشکیل دبیرخانه تسهیلات تبصره ۱۶ در اداره کل بهزیستی استان خبر داد و افزود: استاندار با حساسیت ویژه‌ای موضوع جذب تسهیلات اشتعالزایی استان را پیگیری می‌کند.

مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با توجه به دستور استاندار و به منظور اهتمام ویژه در جذب و پرداخت این تسهیلات ، مسئولیت دبیرخانه آن به اداره کل بهزیستی استان واگذار شده است.

گفتنی است، این جلسه که با حضور نمایندگان کشوری و استانی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد ، مدیران نظرات خود را در خصوص حمایت از طرح‌های اشتغالزای جبهه فرهنگی انقلاب مطرح و تصمیمات مناسبی برای هم افزایی وارتباط بیشتر بین مدیران استان واین تشکل مردم محور اتخاذ شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.