کد خبر : 3160
دیدگاه‌ها برای رسانه ها تخریب نشدن ۳۰۰ واحد ساختمانی مشکل دار در یاسوج را مطالبه گری کنند بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 3 تیر 1401 - 14:42
-

رای تخریب این ۳۰۰ مورد بافت فرسوده و خطرناک در شهر یاسوج از سوی شهرداری صادر شده

سید حسین رازیان

رسانه ها تخریب نشدن ۳۰۰ واحد ساختمانی مشکل دار در یاسوج را مطالبه گری کنند

رسانه ها تخریب نشدن ۳۰۰ واحد ساختمانی مشکل دار در یاسوج را مطالبه گری کنند
در زلزله سی سخت نیز چندین واحد نوساز به دلیل رعایت عدم ایمنی در ساخت و نداشتن استحکام کافی فرو ریختند در حالی که بیشتر خانه های گلی پا برجا بودند

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی عصر کهگیلویه/ معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: رسانه ها مساله ۳۰۰ بافت حلبی آباد، ناکارآمد و خطرناک در یاسوج مرکز این استان که با وجود صدور رای تخریب هنوز پابرجا هستند، را مطالبه گری کنند سید  عیسی حسنی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: حدود ۲ سال پیش بود که شناسایی بافت های فرسوده و خطرناک در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

وی افزود: هم اینک رای تخریب این ۳۰۰ مورد بافت فرسوده و خطرناک در شهر یاسوج از سوی شهرداری صادر شده اما تاکنون شهرداری و شورای شهر اقدامی انجام نداده اند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: رسانه های استان باید مطالبه گر باشند چرا با وجود صدور رای تخریب این بافت ها همچنان پابرجا هستند.

حسنی این بافت های فرسوده در زلزله و سیل سال های گذشته حتی سبب مجروح شدن چندین تن از مردم شهر شده بود.

وی با اشاره به حادثه متروپل آبادان، ابراز داشت: اخیرا در استان نیز مصوب شده جلو هر گونه ساخت و ساز غیر مستحکم و ناایمنی گرفته شود.

حسنی ادامه داد: در زلزله سی سخت نیز چندین واحد نوساز به دلیل رعایت عدم ایمنی در ساخت و نداشتن استحکام کافی فرو ریختند در حالی که بیشتر خانه های گلی پا برجا بودند.

وی ابراز داشت: چندین مورد در استان گزارش شده که ناظر ساختمان از سوی مالک ساختمان تهدید شده و در این رابطه پرونده هایی در دادگستری تشکیل شده است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.