کد خبر : 3215
دیدگاه‌ها برای پایش بازرسان سلامت و محیط کار وزارت بهداشت در یاسوج+تصاویر بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 4 تیر 1401 - 23:39
-

در معاونت بهداشتی ترکیبی از علم و جوانی را ملاک کار قرار دادیم یعنی مهندسینی که تسلط کامل بر علم روز دارند

سید حسین رازیان

پایش بازرسان سلامت و محیط کار وزارت بهداشت در یاسوج+تصاویر

پایش بازرسان سلامت و محیط کار وزارت بهداشت در یاسوج+تصاویر
وی در ادامه نشست مشترک با بازرسان وزارت بهداشت درمان از مدیریت دکتر عین الهی وزیر محترم و نگاه ویژه دکتر کمال حیدری که بذل امید را با روحیه بهداشت محوری که دارند تقدیر

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت:جا دارد در ابتدای این جلسه یادی کنیم از حماسه سازان و فرماندهان روزهای سخت پد خندق پد خندق، داستان رشادت ها و دلاوری های مردان غیوری از سرزمین دنای استوار است که از جان گذشتگی های آن ها برای همیشه در جریده تاریخ ثبت و هیچ گاه از یاد ها نخواهند رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی عصر کهگیلویه و به نقل روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر محمد مهدی بانشی افزود: خاطرات خوبی از قهرمانان ما در حادثه پد خندق به ثبت رسیده اما کتاب مجموعه روایات و خاطرات اسماعیل صولت دار که از آغاز جنگ تحمیلی و چگونگی گرفتار شدن در چنگال نیروهای رژیم بعث عراق در حماسه پدخندق که راوی علاوه بر روایت دلاوری رزمندگان اسلام در آن حماسه جاودان و آنچه را که در طول دو سال و اندی اسارت در زندان‌های مخفی عراق شاهد بوده، دوران نوجوانی، خدمت سربازی و حضور در جبهه‌های جنگ روزگار بسیجی و پاسداری خود را روایت می‌کند و حتی به حکایت‌هایی از پدرش که در پی گمشده خود بوده، پرداخته تا آنچه را که لازم می‌نمود، از این آزاده سرافراز آمده که واقعا نشان داده رزمندگان ما به معنای واقعی قهرمان تاریخ هستند.

وی تصریح کرد : نیروهای سلامت و محیط کار ما در مرکز استان و شبکه های بهداشت و درمان نه شهرستان استان سال اخیر ۴۲۰ /۷۷ بازرسی بهداشتی انجام شده و در سامانه الکترونیکی ثبت شده است.
دکتر بانشی با بیان اینکه بیش از چهار هزار قلیان در مکان های عرضه قلیان سراها جمع آوری و معدوم سازی کردیم گفت: این در حالی که ما با واگذاری اماکن تفریحی و کیوسک های فاقد مجوز بدون هماهنگی با بهداشت کار را برای بازرسان ما سخت کرده است.

رییس مرکز بهداشت استان، بیان کرد: در معاونت بهداشتی ترکیبی از علم و جوانی را ملاک کار قرار دادیم یعنی مهندسینی که تسلط کامل بر علم روز دارند.
دکتر بانشی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر ویژه از دادستان مرکز استان، گفت: در شرایط سخت پاندمی کووید ۱۹ از خود دادستان میتوان بعنوان یک نیروی بهداشتی و بازوی اصلی ما نکته جالب توجه این است ضمن شعبه ویژه یک قاضی همراه بازرسی ها بوده و در کنار آن زحمات شبانه روزی یگان امداد و یگان ویژه ستودنی هست.
وی در ادامه نشست مشترک با بازرسان وزارت بهداشت درمان از مدیریت دکتر عین الهی وزیر محترم و نگاه ویژه دکتر کمال حیدری که بذل امید را با روحیه بهداشت محوری که دارند تقدیر و تشکر میکنم امیدوارم که در ادامه حمایت های همه جانبه وزارت بهداشت بتوانیم به نتیجه گیری قابل توجهی در راستای ارتقاء کیفیت عالی ارایه خدمات بهداشتی درمانی برسیم.

بر پایه این گزارش: در این جلسه نیروهای تیم های پایش وزارتی به ترتیب مهندس بهزاد ولی زاده رییس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات مرکز سلامت و محیط کار، دکتر مریم رامین ثابت کارشناس بهداشت حرفه ای مرکز سلامت و محیط کار، مهندس ایوب بیکی کارشناس بهداشت مرکز سلامت و محیط کار، مهندس طاهره احمدی کارشناس بهداشت محیط مرکز سلامت و کار، مهندس محمد رضا آرمیون مدیر گروه سلامت و محیط کار دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، مهندس محبوبه نجاریان رییس گروه بهداشت حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی ایران و مهندس پیمان قادری رییس گروه بهداشت حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی کردستان حضور داشتند.

شایان ذکر است: دکتر محمد مهدی بانشی، معاون بهداشتی معاون فنی معاونت بهداشت، مدیرگروه سلامت محیط و کار، روسای گروه های بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای و کارشناسان این گروه ها نیز در این نشست حضور داشتند.

اضافه می شود: این جلسه به منظور ارائه ی گزارشات گروه سلامت محیط و کار و بهداشت حرفه ای استان و اعلام برنامه ی پایش سه روزه از شهرستانهای استان برگزار شد.

به گزارش وب دا از یاسوج: بازرسان وزارت در قالب دو تیم شهرستانهای استان را تا پایان روز یکشنبه پایش کرده و نتایج و جمع بندی را صبح روز دوشنبه تشریح خواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.