کد خبر : 332
دیدگاه‌ها برای توضیحات دکتر دهراب پور در رابطه با تغییر مدیرکل بهزیستی بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1400 - 12:52
-

ردیف استخدامی اینجانب وزارت بهداشت بوده

پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه

توضیحات دکتر دهراب پور در رابطه با تغییر مدیرکل بهزیستی

توضیحات دکتر دهراب پور در رابطه با تغییر مدیرکل بهزیستی
طی تماسی که آقای دکتر کیان دهراب پور با این پایگاه خبری داشتند به مواردی در رابطه با موضوع تغییر مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره نموده اند

طی تماسی که آقای دکتر کیان دهراب پور با پایگاه خبری عصر کهگیلویه،داشتند به مواردی در رابطه با موضوع تغییر مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره نموده اند.
ایشان بیان کرده اند که در تاریخ ۱۴۰۰/۹/۶ از طرف استانداری کهگیلویه و بویراحمد نامه ای به سازمان بهزیستی کشور مبنی بر معرفی اینجانب برای تصدی اداره کل بهزیستی استان ارسال گردید که این حقیر هم یک هفته بعد از ارسال نامه متوجه این موضوع شدم.
چند روز بعد این موضوع از طرف بعضی از پایگاه های خبری رسانه ای شد که تعداد زیادی از عزیزان به شکلهای مختلف با بنده تماس گرفته و خرسندی خود را از این اتفاق اعلام نمودند.
در پیگیری های مکرری که جناب آقای دکتر احمدزاده استاندار محترم از طریق وزارت رفاه و سازمان بهزیستی کشور برای اجرایی شدن مفاد نامه ی ارسالی مبنی بر معرفی اینجانب به عنوان مدیرکل بهزیستی استان داشتند، به علت سیاست جدیدی که سازمان بهزیستی کشور مبنی بر انتخاب مدیران ستادی و استانی این سازمان از نیروهای مستخدم خود دارند، مدیران سازمان متبوع بطور قطعی قانع نشدند که از نیرویی بیرون از سازمان بهزیستی برای مدیریت استان استفاده شود و بنده هم که استخدام رسمی وزارت بهداشت می باشم.
بدینوسیله اینجانب ضمن تشکر فراوان از استاندار ارزشی، انقلابی و جهادی استان از حسن نظرشان نسبت به این برادر کوچک خود، به این سیاست مدیران سازمان بهزیستی کشور احترام گذاشته و این حق را برای آنها قائل هستم که انتخاب مدیرکل از نیروهای خود سازمان بهزیستی باشد.
در پایان از همه ی عزیزانی که طی این مدت از چنین انتخابی ابراز مسرت نمودند هم تشکر می کنم و هم عذر خواهی که نتوانستم در این عرصه خدمتگذار کوچکی برای جامعه باشم.
همچنین از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مسئولین محترم دفتر استاندار و فعالین سیاسی و اجتماعی که طی این مدت بدون هیچگونه چشمداشتی این حقیر را همراهی نمودند، نهایت تقدیر و تشکر خود را اعلام می دارم.
بنده، سرباز این نظام هستم و هر جایی فضای خدمت برایم ایجاد شود نوکر مردم و کشور عزیزم خواهم بود.

با احترام
کیان دهراب پور
۱۴۰۰/۱۰/۶

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.