کد خبر : 3497
دیدگاه‌ها برای سید محمود رادمنش/ اتصال هشتاد درصد از خانوارها به شبکه ارتباطی ثابت بر بستر فیبر نوری تا پایان دولت یک حرکت کم نظیر است بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 تیر 1401 - 10:15
-

رادمنش تعداد خدمات الکترونیک ارائه شده در سطح کشور را 5613 خدمت عنوان و تصریح کرد: دستیابی به اجرای کامل برنامه

سید حسین رازیان

سید محمود رادمنش/ اتصال هشتاد درصد از خانوارها به شبکه ارتباطی ثابت بر بستر فیبر نوری تا پایان دولت یک حرکت کم نظیر است

سید محمود رادمنش/ اتصال هشتاد درصد از خانوارها به شبکه ارتباطی ثابت بر بستر فیبر نوری تا پایان دولت یک حرکت کم نظیر است
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: مردم می توانند خدمات مورد نظر خود را بصورت 24 ساعته و در 7 روز هفته بدون در نظر گرفتن تعطیلی و غیره دریافت کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه، رادمنش در گفتگوی اختصاصی با صداوسیمای مرکز استان : اتصال هشتاد درصد از خانوارها به شبکه ارتباطی ثابت بر بستر فیبر نوری تا پایان دولت یک حرکت کم نظیر است
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از حرکت سریع بخش های مختلف اجرایی استان ذیل کارگروه توسعه دولت الکترونیک به سمت الکترونیکی شدن خدمات خبر داد.
سیدمحمودرادمنش مدیرکل ارتباطات استان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار صداوسیمای مرکز استان گفت: با پیاده سازی دولت الکترونیک شاهد ارائه سهل خدمات مختلف از طریق فناوری اطلاعات بدون محدودیت زمانی ومکانی خواهیم بود.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: مردم می توانند خدمات مورد نظر خود را بصورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته بدون در نظر گرفتن تعطیلی و غیره دریافت کنند.
دبیرکارگروه توسعه دولت الکترونیک استان، ساماندهی خدمات الکترونیک دستگاههای اجرایی و نظارت بر نحوه اجرای این خدمات را از برنامه ها و راهبردهای این کارگروه در استان عنوان کرد و گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان رئیس کارگروه توجه و دقت زیادی در اجرای برنامه های این کارگروه دارند.
رادمنش تعداد خدمات الکترونیک ارائه شده در سطح کشور را ۵۶۱۳ خدمت عنوان و تصریح کرد: دستیابی به اجرای کامل برنامه های دولت الکترونیک در استان می تواند تحول بزرگی در نحوه خدمات رسانی، ارائه و دریافت خدمات بوجود آورد.
این مقام مسئول همچنین به برنامه توسعه زیرساخت های ارتباطی ثابت بر بستر فیبر نوری(Fttx) در دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: طبق تفاهم نامه ای که با مجری شبکه ملی اطلاعات در سطح ملی منعقد کرده ایم تلاش می کنیم تا پایان دولت هشتاد درصد از خانوارهای استان را به شبکه باکیفیت فیبر نوری متصل کنیم.
رادمنش دستیابی به نتایج مطلوب این پروژه بزرگ و کم نظیر در حوزه توسعه زیرساخت های ارتباطی را منوط به همکاری همه دستگاههای اجرایی دانست و تصریح کرد: پروژه شبکه ملی اطلاعات یک پروژه ملی و از سیاست های نظام است که همه دستگاههای اجرایی و موثر در قبال اجرایی شدن آن مسئولند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.