کد خبر : 3515
دیدگاه‌ها برای دیدار و نشست صمیمی امام جمعه و برخی مسئولین با کارکنان نیروی انتظامی پاسگاه سرفاریاب. بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 تیر 1401 - 12:37
-

خبرنگار آقای طاعتی

دیدار و نشست صمیمی امام جمعه و برخی مسئولین با کارکنان نیروی انتظامی پاسگاه سرفاریاب.

دیدار و نشست صمیمی امام جمعه و برخی مسئولین با کارکنان نیروی انتظامی پاسگاه سرفاریاب.
با توجه به عبور محور مواصلاتی چندین شهرستان و جنوب کشور از منطقه سرفاریاب و مسائل و ابعاد امنیتی مرتبط با این موضوع و اختلافات ملکی و خانوادگی و... که همه جا و همواره وجود داشته و در سرفاریاب نیز وجود دارد، حضور و نقش آفرینی امام جمعه و علماء در حل و فصل و کاهش اختلاف و کمک به نیروهای انتظامی و قوه قضائیه را ضروری و مهم دانست.

دیدار و نشست صمیمی امام جمعه به همراه تعدادی از مسئولین، بخشدار و اعضای شورای اداری و مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام با کارکنان نیروی انتظامی سرفاریاب.
امام جمعه سرفاریاب در این نشست که در فضایی صمیمی و در زمان حضور جانشین فرمانده و مسئول عقیدتی – سیاسی نیروی انتظامی شهرستان، در پاسگاه سرفاریاب انجام شد، پس از عرض خداقوت و خسته نباشید خدمت فرمانده و مجموعه ی نیروهای نظامی حاضر از خدمات و تلاش های صادقانه آنان در بحث امنیت تشکر و قدردانی کرد.
حجت الاسلام زارعی پور از عملکرد همراه با صداقت و خوش روئی فرمانده و سایر مجموعه پاسگاه انتظامی سرفاریاب در مدت حضور خود در بخش اعلام رضایت کرد و بر پیگیری مشکلات حوزه انتظامی بخش و حمایت از آنها در زمینه های مختلف تأکید کرد.
مسئول عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی شهرستان ضمن تشکر و قدر دانی از حضور و سرکشی امام جمعه و سایر مسئولان از کارکنان پاسگاه و مجموعه انتظامی سرفاریاب، تعامل و همکاری مناسب در چارچوب قانون با همه مسئولان در هر بخش، منطقه و روستاها بصورت مستمر و مداوم، به همه کارکنان نیروی انتظامی توصیه و تأکید می شود.
حجت الاسلام جاویدان همچنین لزوم همکاری و حمایت مسئولان محلی با نیروهای انتظامی که بار سنگین ایجاد و حفظ امنیت را بر عهده دارند را یاد آور شد و استفاده از ظرفیت خیرین امنیت ساز برای رفع نیازمندیهای مجموعه انتظامی را مهم و با ارزش دانست.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نیز که در پاسگاه انتظامی سرفاریاب حضور داشتند، ضمن اظهار خوشحالی از برگزاری مجدد نماز جمعه سرفاریاب و انتصاب امام جمعه در این منطقه، ائمه جمعه را نماینده های رهبری در هر منطقه و حمایت و نصایح آنان برای نیروهای انتظامی که نیروهای بلافصل رهبری و تحت زعامت ایشان هستند را بسیار مهم و تأثیر گذار عنوان کرد.
سرگرد حجت اللّه خلیلی با توجه به عبور محور مواصلاتی چندین شهرستان و جنوب کشور از این منطقه و مسائل و ابعاد امنیتی مرتبط با این موضوع و اختلافات ملکی و خانوادگی و… که همه جا و همواره وجود داشته و در سرفاریاب نیز وجود دارد، حضور و نقش آفرینی امام جمعه و علماء در حل و فصل و کاهش اختلاف و کمک به نیروهای انتظامی و قوه قضائیه را ضروری و مهم دانست.
ایشان در پایان ارتقاء جایگاه انتظامی در این بخش، نوسازی و احداث ساختمان و منازل سازمانی و تأمین تجهیزات اداری و وسایل نقلیه مناسب را از نیازمندیهای مهم سرفاریاب بر شمرد که مد نظر و در دستور کار سازمان می باشد، اما صدای رسا و حمایت امام جمعه محترم در انجام این موارد حتما کمک کننده و تأثیر گذار خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.