کد خبر : 366
دیدگاه‌ها برای گرامیداشت دومین سالگردشهادت سردار دلهاحاج قاسم سلیمانی در روستای دهنو اسلام آبادسرفاریاب بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 20:02
-

آقای طاعتی زاده

گرامیداشت دومین سالگردشهادت سردار دلهاحاج قاسم سلیمانی در روستای دهنو اسلام آبادسرفاریاب

گرامیداشت دومین سالگردشهادت سردار دلهاحاج قاسم سلیمانی در روستای دهنو اسلام آبادسرفاریاب
شهید سلیمانی قهرمانی ملی ایرانیان بود و دشمنان اسلام با هدف شکستن غرور ایرانیان او را به شهادت رساندند. اما غافل از اینکه خون شهید باعث جوشش می شود بدین واسطه اعتماد عموم

گزارش پایگاه خبری عصرکهگیلویه”مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سپاه جهان اسلام شهید حاج قاسمـ سلیمانی و همرزمانش با حضور امام جمعه شهر چرام، بخشدار و مسئولین محلی بخش سرفاریاب و اقشار مختلف مردم در مسجدامام حسین (ع) روستای دهنو اسلام آباد سرفاریاب برگزار شد.

امام جمعه شهر چرام در این مراسم با بیا ن ویژگیهای اخلاقی سردار سلیمانی گفت: شهید سلیمانی واقعیت ماندنی و تا ابد زنده است که مسیر جهاد و مقاومت، ایثار و فداکاری را به تمامی آزادی خواهان، آزاداندیشان و حق طلبان جهان نشان داد.
حجت الاسلام سید نوراللّه افشار افزود: آمران و قاتلان سردار مقاومت، به عنوان خبیث‌ترین جلادان تروریست جهان مورد لعن و نفرین جهانیان قرار گرفته و جزو فراموش‌شدگان تاریخ خواهند بود که پس از تقاص جنایت دنیوی در زباله دان تاریخ مدفون می‌شوند.
حجت الاسلام افشار افزود: یکی از ویژگیها و کارهای بزرگ و بارز شهید سلیمانی برقراری امنیت کشور جمهوری اسلامی ایران، سوریه، عراق و لبنان و خاور میانه است که در این راه جانشان را نیزفدا کردند.
وی در ادامه افزود: شهید سلیمانی قهرمانی ملی ایرانیان بود و دشمنان اسلام با هدف شکستن غرور ایرانیان او را به شهادت رساندند. اما غافل از اینکه خون شهید باعث جوشش می شود بدین واسطه اعتماد عمومی بوجود آمد و مردم حول شهید سلیمانی در مقابل دنیای استکبار متحدتر شدند و شهادت شهید مثل حیات او با برکت شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.