کد خبر : 3696
دیدگاه‌ها برای نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۴/۲۴) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام باقری اقامه گردید. بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 24 تیر 1401 - 15:49
-

خبرنگار آقای طاعتی

نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۴/۲۴) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام باقری اقامه گردید.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۴/۲۴) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام باقری اقامه گردید.
حجت الاسلام باقری در ادامه، به ۲۵ تیرماه روز بهزیستی و تامین اجتماعی اشاره کرد و ضمن گرامی داشت این روز، بهزیستی را نهادی فرهنگی، اجتماعی و امدادی برشمرد که در جهت حفظ ارزش ها و کرامت انسانی در جامعه، خدمات ارائه می دهد.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۴/۲۴) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام باقری اقامه گردید.
خطیب جمعه سرفاریاب ابتدا خود و همه نمازگزاران را به رعایت تقوی الهی توصیه و سفارش کرد و در ادامه نیز با قرائت آیه ۶۷ سوره مبارکه مائده و ترجمه آن به شرح مختصری از اهمیت و عظمت واقعه غدیر در سال دهم هجری پرداخت.
حجت الاسلام سید ولی باقری ضمن تبریک عید بزرگ غدیر و دهه ولایت، با اشاره به اینکه پیامبر بزرگ اسلام ( ص ) به امر الهی و برای تکمیل رسالت خود و پس از آنکه کتاب خدا ( قرآن ) و اهل بیت را به عنوان امانت خود در میان امت عنوان کرد و به مردم سفارش کرد برای سعادت در دنیا و آخرت از این دو پیشی نگیرید و عقب نمانید؛ دست حضرت علی ( ع ) را بالا گرفت و او را به عنوان وصی و جانشین خود و امیر مؤمنان معرفی نمود.
ایشان در ادامه به ۲۵ تیرماه روز بهزیستی و تامین اجتماعی اشاره کرد و ضمن گرامی داشت این روز، بهزیستی را نهادی فرهنگی، اجتماعی و امدادی برشمرد که در جهت حفظ ارزش ها و کرامت انسانی در جامعه، خدمات ارائه می دهد.
خطیب جمعه سرفاریاب همچنین ۲۶ تیرماه سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان را تبریک گفت و این نهاد را طبق فرموده رهبر انقلاب مظهر اعتماد عمومی و حافظ شریعت و حقوق عموم مردم عنوان کرد.
حجت الاسلام باقری در پایان ضمن تبریک سالروز ولادت امام موسی کاظم ( ع ) در ۲٠ ذی الحجه به فرموده این امام بزرگوار پیمان شکنی، دور شدن از جماعت و رها کردن سنت را سه عامل تباهی آور ذکر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.