کد خبر : 3790
دیدگاه‌ها برای پخت و توزیع ۶۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر توسط گروه جهادی شهدای راه مولا علی علیه السلام- بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 تیر 1401 - 19:19
-

خبرنگار آقای طاعتی

پخت و توزیع ۶۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر توسط گروه جهادی شهدای راه مولا علی علیه السلام-

پخت و توزیع ۶۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر توسط گروه جهادی شهدای راه مولا علی علیه السلام-
خانم بخشی نیا در ادامه به برخی فعالیت های این گروه در زمینه های مختلف فرهنگی، حمایتی و معیشتی، بهداشتی و درمانی، عمرانی و .... برای اقشار نیازمند و کم درآمد اشاره کرد.

پخت و توزیع ۶۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر توسط گروه جهادی شهدای راه مولا علی علیه السلام
مسئول گروه جهادی شهدای راه مولا امام علی علیه السلام در گفتگو با خبرنگار عصر کهگیلویه از تهیه، پخت و توزیع ۶۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان روستاهای بخش سرفاریاب به مناسبت گرامیداشت عید بزرگ غدیر خبر داد و گفت: برنامه طبخ و توزیع‌ غذای گرم بین نیازمندان را از ابتدای فعالیت گروه جهادی آغاز کرده‌ایم و بنا است به‌صورت مستمر و در مناسبت های مختلف نیز ادامه یابد.
خانم بخشی نیا در ادامه به برخی فعالیت های این گروه در زمینه های مختلف فرهنگی، حمایتی و معیشتی، بهداشتی و درمانی، عمرانی و …. برای اقشار نیازمند و کم درآمد اشاره کرد.
وی گفت: در چند ماه اخیر فعالیت هایی از جمله، قربانی چند رأس گوسفند و توزیع بین ۶۰ خانوار بی بضاعت در روز عید قربان، تهیه و توزیع بسته های معیشتی با کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره ) به ارزش ۲۴۰ میلیون ریال، اهداء یک دستگاه تلویزیون به خانواده نیازمند، ارائه خدمات رایگان پزشکی و دارویی به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال برای مناطق عشایری و کمتر برخوردار، توزیع نان بصورت ماهانه بین ایتام، سالمندان و نیازمندان و همچنین پخت ۷۰۰ پرس غذا در ایام لیالی قدر توسط گروه جهادی از طرف این گروه جهادی انجام گرفته است.
ایشان در پایان ضمن تشکر و قدر دانی از خیرین و همه کسانی که در این راه مشارکت و همکاری داشتند، اظهار امیدواری کرد با یاری خداوند و همراهی دلگرم کننده خیرین و مردم بزرگوار شاهد ارائه خدمات و حمایتهای بیشتر و بهتری به نیازمندان و همه گروه های هدف باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.