دیدگاه‌ها برای مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سپاه جهان اسلام شهید حاج قاسمـ سلیمانی و همرزمانش در مسجدامام حسین (ع) روستای دهنو اسلام آباد سرفاریاب برگزار شد. بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 - 0:22
-

سیدبهنام طاعتی زاده

مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سپاه جهان اسلام شهید حاج قاسمـ سلیمانی و همرزمانش در مسجدامام حسین (ع) روستای دهنو اسلام آباد سرفاریاب برگزار شد.

مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سپاه جهان اسلام  شهید حاج قاسمـ سلیمانی و همرزمانش در مسجدامام حسین (ع) روستای دهنو اسلام آباد سرفاریاب برگزار شد.
مامردانگی را تنها نگذاشتیم و رفتیم غیرت راتجربه کردیم.مااستخوان درگلو و خار درچشم ازوضعیت امروزمردم خوبمان شرمنــده ایم.

مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سپاه جهان اسلام شهید حاج قاسمـ سلیمانی و همرزمانش باحضور امام جمعه شهر چرام، بخشدار و مسئولین محلی بخش سرفاریاب و اقشار مختلف مردم، در مسجدامام حسین (ع) روستای دهنو اسلام آباد سرفاریاب برگزار شد.

سرهنگ سید محمد رشید دولتخواه از یادگاران و فرماندهان دفاع مقدس در این مراسم که با همت دهیاران روستاهای دهنو اسلام آباد و گرگیو، حوزه مقاومت حضرت ابوالفضل (ع) و موکب امامزاده علی (ع) برگزار شد با بیان خاطرات و آثار بجا مانده از جنگ تحمیلی گفت:
تعداد ما در ۸ سال جنگ حدود ۳/۵ درصد از جمعیت بود، ولی مردانگی را تنها نگذاشتیم و رفتیم غیرت را تجربه کردیم. ما استخوان در گلو و خار در چشم از وضعیت امروز مردم خوبمان شرمنــده ایم.
سرهنگ دولتخواه در ادامه با بیان اهمیت و ارزش کار بسیجیان و ضرورت دفاع از میهن اسلامی افزود:
ای همه کسانی که احساس پاک را می شناسید، ما اگه به جبهه نمی رفتیم با دشمنی که به تلافی قادسیه برای هلاک مردم و میهنمان ایران آماده بود، چه می کردید؟!
دولتخواه در ادامه افزود: شما را به خون شهیدان، بهتر قضاوت کنید. حساب اندکی از ما که آلوده شده اند و شرافت خود را فروختند به پای ما ننویسید.
امام جمعه شهر چرام در این مراسم با بیا ن ویژگیهای اخلاقی سردار سلیمانی گفت: شهید سلیمانی واقعیت ماندنی و تا ابد زنده است که مسیر جهاد و مقاومت، ایثار و فداکاری را به تمامی آزادی خواهان، آزاداندیشان و حق طلبان جهان نشان داد.
حجت الاسلام سید نورالله افشار افزود: آمران و قاتلان سردار مقاومت، به عنوان خبیث‌ترین جلادان تروریست جهان مورد لعن و نفرین جهانیان قرار گرفته و جزو فراموش‌شدگان تاریخ خواهند بود که پس از تقاص جنایت دنیوی در زباله دان تاریخ مدفون می‌شوند.
حجت الاسلام افشار افزود: یکی از ویژگیها و کارهای بزرگ و بارز شهید سلیمانی برقراری امنیت کشور جمهوری اسلامی ایران، سوریه، عراق، لبنان و خاور میانه است که در این راه جانشان را نیزفدا کردند.
وی در ادامه افزود: شهید سلیمانی قهرمان ملی ایرانیان بود و دشمنان اسلام با هدف شکستن غرور ایرانیان او را به شهادت رساندند. اما غافل از اینکه خون شهید باعث جوشش می شود بدین واسطه اعتماد عمومی بوجود آمد و مردم حول شهید سلیمانی در مقابل دنیای استکبار متحدتر شدند و شهادت شهید مثل حیات او با برکت شد…
در ادامه نیز امین رهبر از بسیجیان و مداحان اهل بیت در وصف شهیدان و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش مداحی و مرثیه سرایی نمود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.