کد خبر : 3895
دیدگاه‌ها برای آیا قحط‌الرجال نیروی انقلابی؟؟؟؟ /بنام دولت انقلابی به کام آقایان تدبیری! بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 1 مرداد 1401 - 15:17
-

با گذشت یک سال از پایان دولت تدبیر و امید شاهد حضور مدیرانی در استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم که در سرکوب و منکوب کردن نیروهای انقلاب در ۸ سال دولت تدبیر نقش اساسی و موثری داشتند

پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه

آیا قحط‌الرجال نیروی انقلابی؟؟؟؟ /بنام دولت انقلابی به کام آقایان تدبیری!

آیا قحط‌الرجال نیروی انقلابی؟؟؟؟ /بنام دولت انقلابی به کام آقایان تدبیری!
از یک نیروی جوان انقلابی کاردان و متخصص در امر بودجه و تقسیم اعتبارات در این منصب استفاده نکرده‌اند و آیا در میان نیروهای جریان انقلاب قحط‌الرجال است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کهگیلویه و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج؛ همزمان با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در کشور نخستین تغییر و تحولات مدیریتی در استان کهگیلویه و بویراحمد کلید خورد اصلاح‌طلبان و حامیان حسن روحانی در استان کهگیلویه و بویراحمد با همراهی و نفوذ یکی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی قبل از همه استان‌ها، استاندار مورد نظر خود یعنی سید موسی خادمی را به کار گرفتند تا معلوم شود نیروهای اصلاح طلب کهگیلویه و بویراحمد برای تغییر مدیریت ها تا چه اندازه عجله داشته و به قولی دست پاچه‌اند.

این تغییرات مدیریتی از استاندار آغاز و تا آخرین خانه بهداشت در دورترین نقطه از کهگیلویه و بویراحمد در زیلایی و سیلاب کلوار رقم خورد و تقریبا در هیچ عرصه‌ای از مدیریت ها از خرد تا کلان اجازه حضور نیروهای انقلابی را ندادند.

تغییر مدیریت ها در استان از استاندار گرفته تا مدیر خانه بهداشت ورستایی از یک طرف و استخدام هایی که تماما رنگ و بوی دوم خردادی و اصلاح‌طلبی داشت موجب گردید همه جوانان جویای نام در استان به مدت هشت سال پشت خط بمانند.

در ۸ سال دولت تدبیر و امید اجازه نفس کشیدن به نیروهای انقلاب در ادارات داده نشد و بسیاری از آنها از داشتن حتی میز و صندلی برای نشستن در ادارات محروم بودند جوانانی که در اتاق های خود محبوس شده و اجازه هرگونه اظهار نظری در ۸ سال دولت تدبیر را در ادارات کهگیلویه و بویراحمد نداشتند.

فشارها بر نیروهای جریان انقلاب از دو ناحیه سخت و محکم و پر فشار و به صورت گاز انبری یکی از ناحیه مسئولان دولتی و شخص استاندار و معاونان و مدیران کل و روسای سازمان ها و از همه سخت تر و شدیدتر از سوی نماینده خاص در استان بود که با همراهی نیروهای وفادار به خود اجازه نفس کشیدن به نیروهای وفادار به انقلاب را نمی دادند.

اما با گذشت یک سال از پایان دولت تدبیر و امید شاهد حضور مدیرانی در استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم که در سرکوب و منکوب کردن نیروهای انقلاب در ۸ سال دولت تدبیر نقش اساسی و موثری داشتند و همکاری و همراهی آنها با فرد خاص در استان در راستای اجحاف و ظلم به نیروهای انقلاب فراموش نشدنی است.

در این نوشتار جای سوال از مسئولان کنونی استان است که آیا از میان نیروهای انقلاب نیرویی تحصیل کرده و جوان برای مدیریت سازمان برنامه و بودجه وجود ندارد.

همانگونه که با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید یک جوان اصلاح طلب با حمایت آقای نماینده خاص بدون از تجربه یک روز مدیریت سکان معاونت برنامه ریزی استانداری را در دست گرفت و سپس با حمایت همان نماینده و همان دولت به مدت ۶ سال بر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان های کهگیلویه و بویراحمد و استان فارس حکومت و مدیریت کرد.

با این تفاسیر می‌بایست از مسئولان استانی پرسید که چرا و به چه دلیل تاکنون از یک نیروی جوان انقلابی کاردان و متخصص در امر بودجه و تقسیم اعتبارات در این منصب استفاده نکرده‌اند و آیا در میان نیروهای جریان انقلاب قحط‌الرجال است.

در این خصوص لازم است جناب آقای دکتر میرکاظمی که خود در دوره تدبیر و امید ۸ سال کنار گود مانده بود تدبیری بیندیشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.